Vad är det för fel?

Jag flyttade hemifrån bla för att jag trodde man skulle komma till ett större ställe där det inte fanns plats för en massa skitsnack och människor som beter sig som falska äckel varje vaken sekund.
Enda skillnaden på Sunne och Karlstad är att i Sunne kan folk stå för att de snackar skit, hånglar upp någons pojkvän osv.

Här finns det ingen som erkänner någonting. Vill de ha en upptagen kille smörar de för tjejen för att hon inte ska misstänka något, eller sprider lögner om att det är si och så. 
Vet inte hur mycket längre jag orkar med den här skithålan.
 
Menar nu inte att varenda person i Karlstad är dum i huvet, det finns folk som är guld värda här med, men jag snackar lätt majoriteten. Det går knappt att lite på någon här.
 
Pusshej trött tjej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0