Kapten

Jag vet hur livet har behandlat dig.

Så, jag vill inte klandra dig.
Jag bara saknar det gamla dig.
Om man trampar snett är det en lång väg ner
Säg som det är.
Du säger att du lever på kanten.
Säger att livet runnit ut i sanden.
Du säger att du ska fly landet.
Lämna skiten för livet på stranden.
Fan, vi tappa bort dig samma stund som du fann den.
Men jag känner dina tårar svida mera än mina egna.
Så jag vill inte klandra dig.
Jag bara saknar den gamla dig.
..

kul liv

Hoppas det va kul o skriva saker från min fb inatt, synd bara att det inte blev taget seriöst..? Lösenordet är bytt så du/ni har fått ert lilla roliga, men lycka till med att räkna ut detta lösenord. gtfo.

Damn you

Du kan få mig att må så att jag flyger på moln, men lika lätt kan du få mig att falla till botten som en jävla sten i ett badkar. Så snälla, sluta upp med dubbelmoralen innan du förstör mig helt.
välj.

Värt?

Börjar fundera på hur mycket olika böcker jag behöver till kursen egentligen, idag beställde jag den sjätte boken. Kursen håller bara på från slutet av augusti till slutet av januari, så hur mycket behövs egentligen? Vilket just nu betyder 1 bok i månaden, men nej så är inte fallet, man läser minst 4 böcker samtidigt.
Inte nog med att de största böckerna ligger på 600 sidor, större än en a4 och har världens minsta text, skiten är på engelska också och får man någon förklaringsbok till så man kanske förstår vissa saker lite bättre? Nej, cognitive, perceptions och sån skit det ska man redan kunna, en fet tumme upp till dig kursen, love ya!
Men men, har bokat tid så det blir piercing nästa vecka, nice. *fokusera på annat*
Nämen såatte..

Snart måndag..

Kapten röd igår var grym, vi stod nästan längst fram och gungade till musiken, lovely!
Idag har jag bara luggit och sett på film, sen var vi och köpte saker till nya kissen och snart ska jag försöka få med mig Mattias med mig och och gå med dom små busarna, vi får väl se hur det går med det, haha.
Resten av dagen ska jag bara mysa med mina små sötisar och ladda upp mig inför skolan imorn *suck*.
Seeya!

Helg!

Du kan förespråka om hur man ska bete sig och vara hur mycket du vill, men så länge resten av världen vet att du är motsatsen kommer ingen någonsin att tro på ett ord som kommer ur din mun.

Jag tog mig till skolan, satte mig i den förbannade tentasalen och yes indeed jag gjorde klart tentan. Nu har jag gjort mitt bästa och nu är det bara att vänta och se om det räckte, men jag är nöjd med hur det gick iaf, världens egoboost kan jag lova och nu är det ingen mer skola denna vecka så nu tar jag helg äntligen!
Drar antagligen till Sunne en sväng imorn och laddar inför Kaptenen på lördag, underbart folk på förkrök är det enda rätta just nu känner jag, ingen ska få förstöra kvällen för mig.
Nej nu ska jag spela lite sims (medeltiden, inte 3 -.-) och vänta på Mea, tjingeling!

Life goes on

Jag vet hur livet har behandlat dig
Så, jag vill inte klandra dig,
Jag bara saknar det gamla dig
Jag sjunker utan dig och det finns inget att göra åt det, jag måste helt enkelt lära mig att simma på egen hand, hur nu det är möjligt har jag inte kommit fram till än. Jag har tagit mig vatten över huvudet och det känns, det känns varje dag.

Jag glider

Glider genom vardagen på ett bananskal, jag ser vad som händer men kan inte göra någonting.
Det känns fortfarande som att jag är sjuk, men eftersom att inte proverna visade någonting så tänker jag inte använda det som anledning till nåt.
Jag har ont, jag mår illa, jag sover hela tiden, går ner i vikt osv. Men nejdå, jag är inte sjuk, inte alls. Vårdcentralen kan ta sig i röven.
Något som däremot är bra är mitt humör, inga kraftiga humörsvängningar utan jag håller mig på samma nivå. I'm good.
jag ser inte nöjet i att ljuga och snacka illa om en person för att själv framstå som en bättre person, dags för även dig att växa upp snart..?



RSS 2.0