Fy fuck

..va jag mår illa.
Får nog bli att skippa engelskan och åka till Sunne för att hämta saker tills imorn och sen ska jag tillbaka till karlstad och då får banne mig sarah ta hand om mig! Eller aa.. jag ska mysa med henne iaf.

Nä nu ska jag se om jag kan få hit mina glajjer nångång så jag slipper få solen i ögonen och få ännu mer ont i huvet, jiiiihaaaa


Säkert redan lagt upp men aa..

När du drömmer med ett brustet hjärta
Är att vakna det jobbigaste
När du rullar ur sängen och ner på knä
Och för ett ögonblick kan du knappt andas
Undra om hon verkligen var här?
Står hon här i mitt rum?
Nej det gör hon inte, för hon är borta

När du drömmer med ett krossat hjärta
Så är att ge upp det jobbigaste
Hon tar in dig med dina gråtande ögon
Då måste du helt plötsligt säga hejdå
Undrar om du kan stanna min älskade?
Kan du vakna upp bredvid mig?
Nej det kan hon inte, för hon är borta.

Måste jag somna med rosor i min hand?
Skulle du ta dem om jag gjorde det?
Nej det skulle du inte, för du är borta, borta, borta

Dreaming with a broken heart - John Mayer

projektarbete













Sarah får mig alltid att balla ur ...
Nu vill jag sova innan jag lägger mig på golvet och grinar av stress!

Oh baby, babeeee

Börjar bli rätt hungrig nu faktiskt, inte så konstigt att det enda jag ätit var innan 12 och det va inte mkt, så till ica och köpa nåt..?

Men först: oh baby, babe lalalalalala

Mobilhelvete

Skulle uppdatera mobilen och så hängde den sig så inte datorn reagera, jag kunde inte stänga av den, ingenting.
Så fick gå till telenor med den så den blev återställd så att det bara va o sätta i den i datorn.
Och vad händer då?
Jo datorn har sparat all information så att allt kommer tillbaka, I LOVE YOU!
I totally will gifta mig med datorn <3

The hardest part of this is leaving you..

Deperate I'll crawl

Jag trodde aldrg jag kunde känna såhär
Som om jag aldrig sett himlen förr
Jag vill försvinna i din kyss
Varje dag älskar jag dig mer och mer
Lyssna på mitt hjärta, kan du höra det sjunga
Kom tillbaka till mig och förlåt allting
Årstider ändras, vinter till vår
Men jag älskar dig till slutet

Vad som än händer
Vad som än händer
Kommer jag älska dig till den dag jag dör

Plötsligt verkar världen vara en så perfekt plats
Plötsligt verkar allting röra sig perfekt elegans
Plötsligt verkar inte mitt liv vara sånt slöseri
Allt handlar om dig
Och det finns inget berg för högt
Ingen för bred flod
Bara sjung denna sång och jag kommer vara där hos dig
Moln kan samlas
Och stjärnor kan krocka
Men jag kommer älska dig till slutet

Come what may..

Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

True story.

Idag har jag hittills hunnit mysa i en varm säng medans jag inte orkar gå upp, suttit o väntat på en grymt dryg stadsbuss, blivit blöt om foten när jag insåg att vad jag trodde var en ispöl, var en riktigt fet vattenpöl, flummat när min projekthandledare försöker prata med mig, berättat för en annan lärare att vi förtjänar kakor, blivit medlem på en bögsida där det står att jag är fjollig och arrogant, sen försökte jag äta men det gick inte bra utan skratta som en galning och fick bara i mig cola. Har även lärt mig ännu en gång att finns det inte på papper så finns det inte!


<3

Mitt blod rinner rött ned för gatan till till kloakerna
Till det blå svarta gavet
Jag är fångad i strömmen, men jag bryr mig inte om du inte bryr dig

Jag tvättar bort smutset från stan
Och jag förlorar mig själv rakt framför dina ögon
Men jag bryr mig inte om inte du bryr dig.

Jag är okej
Jag är okej
Jag bryr mig inte om du inte bryr dig
Jag är okej

Jag ser på när regnet faller ner från himlen
När himlen öppnar sig letar jag efter ett tecken
Men jag bryr mig inte om du inte bryr dig

Samlar damm i linjer på gatan
I denna sköna flykt
Tiden rinner ut
Men jag bryr mig inte om du inte bryr dig

Jag önskar du kunde se
Allt som finns kvar av mig
I landet av krossade drömmar
Jag försöker fortfarande att tro

Jag är okej
Jag är okej.

Ron Pope - I don't mind if you don't mind

Confused

Känns som att jag tappar allt.
Jag vet verkligen inte vad jag vill med något.
Det finns stunderna då jag känner att det är så förbannat rätt.
Sen blir jag själv, tänker, tvivlar och vill inget hellre än att bara gå tillbaka och lägga mig där jag är trygg, där det känns som att det är stället jag är skapad för.

Ena stunden vill jag tillbaka, för jag vill inte vara själv, kan helt enkelt inte, för jag vill inte att någon annan ska ta min plats, sno dig för mig. Och nästa stund så helt enkelt bara skiter jag i det, vad ska man med killar till när det finns vänner.. eller?


J.J

Jag vet du känner hur doften sitter kvar
som klister på din tröja det är allt du har
Shalalalalaala var det så underbart
Shalalalalaala du ska nog få ditt svar

Du har förlorat
glöm allt det där jag sa
nu ställer jag tiden på noll
Du har förlorat

Ja, jag har förlorat..

Lust!

Fick sån grym lust att tatuera mig igen, för mormor och farmor.
Frågan är bara..vart?
Vart sätter man egentligen två efternamn?



Jag funderar ärligt på att sätta dem så, men aa, vet som sagt inte.

Du & Jag

Vi spelar inte efter spelreglerna.
Vi fuskar och hittar på egna regler, som barn som spelar "skitgubbe" och struntar i att 10an vänder högen, vi låter ässet vara ett och man kan gå ut på 2or.
Vi skriver om reglerna och ingen förstår varför, varför kan vi inte spela som man ska?

Svaret är lätt: vi orkar inte göra som alla andra helt enkelt, vanligheten är inte för oss.
Vi bråkar och när vi blir sams så är det bättre än någonsin.
Nästa bråk är värre, men "the make up" blir ännu hetare.

Och när någon frågar varför, då svarar jag med:
"har du aldrig fuskat och skrivit om reglerna i "skitgubbe"?

blääh

Allt faller isär och jag orkar helt enkelt inte.
Varje år vid samma tid.
Och alltid gör det lika ont, blir det någonsin lättare?

-

1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din falmilj.

4e bilden: En bild på något som gör dig glad.

<3

5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Allt rasar

Allt rasar runtomkring mig och jag känner på mig att snart, snart är min tur.
Jag vet inte vad, men det kommer, jag känner det.

Jag vill inte.. jag faller.

-

1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.

3e bilden: En bild på någon i din familj.


Plastis, Sanna oooja Henke och jag

4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

RSS 2.0