Lägg av!

Helt seriöst, sluta skicka onödiga kommentarer om att jag ska besöka era bloggar.
För vet ni vad, jag bryr mig inte om era bloggar.

HAHAAHHAHAHAHAHAHA!

Till alla er som kallar mig wannabe-kissie och saker:
Jag vet inte ens vem kissie är, har aldrig ens läst hennes blogg.
Jag träffade alexandra, hon sa åt mig att skriva det jag skrev i bloggen, för hon påstod att det skulle ge mig läsare.
Jag har aldrig klickat mig in på hennes blogg förän igår när jag var tvungen att se vem bruden var som folk påstod att jag härmade.

För det första: jag varken klär mig eller ser ut som henne.
För det andra: jag kunde inte se ett enda inlägg eller videoblogg som var som hennes, tyvärr :)

Så innan ni hinkar ur er en massa skit, snälla, ta reda på fakta.

Varför klagar ni ?

Det är så många som klagar - ni mår dåligt, det är så synd om er, lalalalalala.
Ärligt talat, ingen bryr sig.
För tror du ärligt talat att det faktum att du mår dåligt är viktigare än att man måste hitta ett nytt mascaramärke, för det förra bara klumpade sig.
Folk är för självupptagna för att bry sig om någon annan.

Det är väldigt många som påstår att "jag mår så dåligt att nu tänker jag ta livet av mig".
Men fine, gör det, om nåt år är du glömd ändå och alla utanför din släkt går vidare.
Sen så är det ju faktiskt så att majoriteten som säger att de ska ta livet av sig aldrig gör det ändå, för det är bara tomma ord.
Ärligt talat, så dåligt kan man inte må att enda utvägen är att bara välja det enkla sättet och dö.
Och hur tror du det känns för den där tjejen som har en bror som dog eftersom en bil körde på honom, och så sitter du och säger att du tänker dö, frivilligt, för att du mår lite dåligt.
Du säger alltså att du tänker slösa bort ditt liv för att det känns lite dumt just nu.

Att ta livet av sig är det mest själviska och respektlösa man kan göra, tänk på alla man lämnar kvar.
Så dåligt kan man inte må.


Framtidsplaner

När jag går ur skolan ska jag bli nästa Anna Anka, jag ska gifta mig med någon riktigt rik och känd gammal gubbe, Richard Gere kanske ?
Sen ska jag be svensk tv göra en show om mitt liv och precis när jag jag börjar tjäna pengar på att vara rik hemmafru så ska jag begära skilsmässa och bli en rik exfru istället, som kan ragga på vem jag vill och bara vara rik ändå eftersom pengarna fortsätter rulla in.

Självklart måste vi skriva avtal när vi gifter oss som säger att varje år som skiljd ska han betala mig en särskild summa osv.

Hur bra är inte det egentligen ? Då slipper jag jobba, jag kan bara vara hemma hela dagarna och jag behöver inte ens anstränga mig för att bli rik (rikare) hur smart som helst ju! Det är min framtid iaf :)


Som henne ska jag bli, fast snyggare, och jag tänker inte suga nån äcklig kuk varje morgon bara för att nån gammal rik gubbe vill, rynkor-usch

Nu blir det pizza!

Och nej ingen onyttig pizza med ost och grejer, nejni, istället för ost så har vi på sallad, gurka och en massa nyttigheter, mums!

Och angående igår, tro vad ni vill, om vem det var osv. Sanningen är den som jag skrivit, jag har ju ingen anledning att ljuga, eller hur ? :)

Haha ja,ni

Ni kan nog verkligen inte gissa varför jag inte uppdaterat under helgen ..
På fredan fick jag åka till stockholm för att bråka med en brud som kaxade (en av storbloggarna), hon trodde väl antagligen inte att jag skulle komma hem till henne och ta det ansikte mot ansikte, men joho då, det gjorde jag! Så när jag väl var där så var hon inte så kaxig längre.
Iaf, så satte jag henne på plats, var dock påväg att slå till henne ett antal gånger, men jag slapp göra det!
Sen när det var löst så gick vi och festade tillsammans resten av fredagen och även lördagen, rätt nice att få leka lite v.i.p i stockholm med en stor bloggare ;) Sen resten av söndagen har jag spenderat på att åka hem och även shoppa lite.

Nu ska jag koka lite ägg (min diet ni vet) och sen lägga mig framför prison break medans jag väntar på min lover


Vem det är jag träffade under helgen får ni inte veta ;)

Hellu ..

Migränen håller i sig så det blir inga fler inlägg för mig ikväll ..
Och klockan 1 imorgon så ska jag iväg till privatkliniken och få en bettskena till mina tänder, så kanske både huvudvärken och sömnen blir lite bättre sen. Kosta vad det  kosta vill, bara jag slipper sitta i ett vanligt väntrum bland vanligt folk .. ueek.

Iaf, efter tandläkaren så åker jag nog tillbaka till karlstad och väntar på att min älskling ska komma hem och ta hand om mig resten av helgen.
Juste, det påminner mig om att min lägenhet måste städas också, får väl ringa och klaga på företaget imorn och kräva dit en annan städare än förra gången, det blev ju verkligen katastrof, och allt måste verkligen vara perfekt när min älskling kommer hem!

Hörs imorn, och då får ni bilder igen, när jag är hemma hos mig med min egna dator ;)

bajsdag

Idag är ju verkligen ingen kanondag, jag har pissont i huvet, orkar inte göra frukost och funderar på om jag verkligen ska till pappa, för hur ska jag ta mig hem till mamma sen ? Jag ska ju till tandläkaren imorn så det är lika bra att åka till mamma idag istället för att åka fram och tillbaka imorn, för jag hoppas att min älskling åker hem imorn från götet, så då åker jag ju tillbaka till stan efter jag varit hos tandläkaren.

Tjaa, jag får väl se hur det blir, får väl försöka mig på lite frukost och lägga mig framför prison break igen som Sarah var så snäll och lånade ut åt mig nu när jag kollat klart på alla sex and the city-avsnitt.

Byeeee


Snart blir det hoppa in i duschen!

Ska snart hoppa in i duschen, har ju varit jättevarmt ute idag och det är ju inte så fräscht.
Jag duschar alltid minst 2 ggr om dagen för att känna mig fräsch, oftast blir det även fler gånger, men det beror på hur mycket tid jag har till allt :)

Hur ofta tycker ni att man bör duscha och hur ofta duschar ni ? :)


Ägg!

Har nyss satt på en gryta med ett ägg, går ju på äggdieten nu, ska ju bli size zero till sommarn :) Hoppas det inte är försent bara, börjar ju bli lite äckligt varmt ute, dags att gå i kortbyxor och linnen snart och då vet vi ju alla att bikinin är inte långt borta!

Så vi får väl se om magen hinner bli platt :)

vlogg


gonatt!

Tjejer som rapar

Jag och Sarah var nyss till affären och handlade och då stod det en tjej framför oss i kön, hon var rätt söt och välklädd och så, men plötsligt släpper hon en hög, äcklig rap. Jag tappade verkligen hakan och stod och glodde på henne med munnen öppen i flera minuter.
Hur kan tjejer hålla på så ? Tjejer ska verkligen inte rapa och fisa, och verkligen inte bland folk. Det är verkligen inte acceptabelt, det är bara äckligt och ohyffsat.

Jag hoppas inte ni håller på med sånt, det är verkligen gross ...


Vill ni veta nåt som verkligen är trashigt?

Att panta burkar och flaskor!
Asså helt ärligt, euuuuuw ? Hur kan man ens låta sin självkänsla och värdighet sjunka så lågt att man kan ställa sig och panta ? Fatta hur fattig man ser ut eller ? Det är ju bara alkisar och narkomaner utan jobb och pengar som pantar för att få råd med sitt missbruk. Jag har aldrig sett en "värdig" person ställa sig och panta.

Usch.
Det är verkligen äckligt och billigt.


det är verkligen bara fattiga och äckliga männsikor som pantar

I hear you girl

Har inte hunnit uppdatera, har haft prov och sånt, sen var jag på stan med Sarah.
Och sen fram tills nu så har jag skällt ut min städhjälp, hur fan kan man lägga bort en massa saker ? Jag blir så trött när jag inte hittar nånting efter att mitt rum blivit "städat". Jag hittar ju bättre när de inte varit här och städat, hittar jag nåt mer som jag irriterar mig sparkar jag fan henne och anställer en ny!

Hur har ni det ? Hittar ni era saker efter att rummet är nystädat ?


A secret

Som ni kanske sett i mina videos och på bilder så har jag haft blont hår, inte sönderblekt, utan fint och mjukt.
Men efter att ha sett ett par (heter det ett par?) tvillingar, ett tvillingpar kanske det heter. Iallafall, jag såg de två på stan, med sitt långa, vita, sönderblekta hår så kände jag verkligen hur äcklad jag blev av att ha blont hår, jag vill verkligen inte ha samma hår som ett par white-trash, även om mitt hår inte var slitet, så ändå.
Så jag valde att färga håret svart, lyckades gå från svart till blond på några veckor för nån månad sen. Men nu är det som sagt svart igen och jag tänker stanna som svarthårig nu, det är så underbart fint med svart hår, jag älskar det!

Så jag uppmanar alla som är blonda att färga bort det, om man inte vill bli sedda som trashiga och billiga såklart.
Brunetter är så mycket bättre dessutom!


vad skulle ni välja ?

Glajjer nästa vecka

Japp, jag hade nog med fel på ögonen för att få glasögon, dock inte så allvarligt att jag behöver dem hela tiden, men ändå. Beställde guccibriller istället för prada, men det blir nog bra tror jag. Lite dyrt blev det eftersom jag krävde att de skulle ändra en massa skit på dem så jag slulle bli nöjd.

Efter undersökningen så tröstade mamma mig med en glass och jag tröstade mig själv med att köpa lite nytt smink, inte för att mitt gamla är slut, men det är ju bra att ha extra. Köpte b la maybellines dream matt mousse, ni vet vilken jag menar ? Tycker att den är asbra! Den täcker jättefint och man får mjuk och perfekt hy av den, ett billigt märke, men oj vilket fint resultat! Har inte haft den på ett tag och har saknat den lite, hittade dock ingen bra ny eyelines, får väl gå till kicks imorn och fixa det, nu orkar jag inte gå in till stan igen.

Puss på er!


Snart är det dags

Halv 5 har jag tid för undersökningen, får väl se hur det går.
Jag ville ju inte göra det hos vilken optiker som helst heller, som vem som helst kan göra, utan jag gick till en privat optiker. Han tog 500 för själva undersökningen, sen fick jag lägga till 200 för att ens få en tid den här veckan, menmen, vad gör man inte för att få slut på huvudvärken liksom. En kompis som gjort syntest hos en vanlig optiker berättade att det hade varit gratis (!), men helt ärligt, hur bra kan den optikern va då, haha. Nej förlåt.

Nu måste jag sminka mig och fixa håret, jag ska ju faktiskt gå om 25 min!

Migränhelvete

Är fortfarande lite pissed off för vad som hände med förra datorn, menmen, the show must go on, lives goes on, man måste gå vidare osv.
Är hemma från skolan idag, vaknade med värsta migränen imorse, inte kul kan jag lova. Men ska ju iväg på synundersökning sen, så får väl se om den "vanliga" huvudvärken blir bättre då, och att jag ser bättre igen, haha! Börjar bli lite pinsamt hur fel jag ser hela tiden, satt och skrattade åt en skylt igår när vi åkte hem från stockholm, jag hade verkligen skitkul åt skylten. Så säger mamma: Frida, det var ett n, inte ett r. Då blev det inte lika kul längre ..

Aja, nu måste jag vila ögonen och huvudet ett tag, hörs efter undersökningen!


dessa från prada kanske vore något ?

Jag har blivit bestulen!

I fredags så var det nån liten fattig tattare som snodde min dator, som tur var så hade jag en kopia på hårddisken på en extern hårddisk, så jag förlorade ju inget, men ändå!
Så idag har jag varit till mac-affären och fått min älskling ersatt, fick en ny på försäkringen, så behövde bara betala 6000 kronor själv, så det kändes ju skönt iallafall.
Men jag blir så grymt ledsen när folk inte kan fatta att mitt är mitt och ditt är ditt. Är det nåt jävla stenålderssamhälle vi lever i eller vad är det som händer när vissa inte är smartare än apor.

Tråkigt, men nu är jag tillbaka och nu vet ni varför jag inte skrivit nåt ;)


oredigerad bild

What theee ?

Fick nån kommentar om att jag tydligen försökte vara någon som jag inte är när jag skriver i bloggen. Jag fick seriöst en chock när jag läste det. Varför skulle jag låtsas vara någon annan än mig själv ? Jag visar självklart upp mig själv och mina egna åsikter och tankar i denna blogg, för detta är min blogg, eller hur ? Och det är ju inte direkt som att jag kan sitta och lura mig själv ju!
Så kommentaren raderades, jag tänker inte låta det finnas en massa falska kommentarer här, visst, skitsnack om hur jag beter mig osv, såna kommentarer får vara kvar, men när det är någon som påstår att jag ljuger, då åker det bort direkt!

Fattar inte hur det kan finnas så mycket drägg i Sverige som sitter och tror att alla lever i en drömvärld.
Det är bara "Kissie" som funkar så, hon tror att hon är rik osv, hon har nog inbillat sig själv. Hon kan ju inte ens lägga upp en bild på sig själv utan att redigera den, hon redigerar sitt liv, sig själv och sin blogg, hon är fejk helt enkelt.

Jag däremot, jag är äkta.
Hoppas att ni kan trycka in detta i era fattiga och minimala hjärnor, ja, jag tror starkt på att pengar ger en mer hjärna :)
Tack för mig!


Som ni ser behöver jag varken redigera mig smal eller snygg


Färdig packad!

Nu har jag packat klart så nu ska jag koppla in min guldinklädda iphone (♥) och dunka lite musik innan taxin kommer hit, hoppas att den kommer i tid bara, hatar när de kommer för sent :@

Aja, hörs senare, seeeeya!

Sthlm

Ja, ni som har mig på facebook osv vet ju att jag var i "stora staden" igår och därför orkade jag inte uppdatera :)
Nu ska jag packa och sen vänta på att min taxi ska komma så jag kan åka till mamma igen, aldrig att jag skulle beblanda mig med små fattiga äckel som tattar på statens pengar genom att åka komunalt, usch!
Så ja, taxi blir det för min del.

Hörs väl när jag packat, eller nåt :)


Påväg till sthlm igår

Hej och hejdå!

Kom nyss tillbaka från lägenheten, den var väl helt okej, men man måste ju vara beredd på att en billig lägenhet är ju alltid billig. Vi får väl två rum var + vardagsrum, så det kommer nog att funka. Men vi måste verkligen tapetsera om, kan ju inte ha en tapet som någon annan har andats på i nåt år, ueeeeek! Inte okej asså.

Nej nu måste jag iväg och träna, endast tanken på att ha fett på kroppen ........ usch .........

Hörs!


Och här har ni en bild på min vackra raskanin <3

Ska iväg och kolla lägenhet

Jag och Sarah åker iväg och kollar lägenhet, synd att den är så dyr bara.. Ca 30.000 i hyra i månaden, plus värme, el och sån skit. Men har man pengar så har man :) Och jag och Sarah är ju inte direkt fattiga, haha.
Nejnej, ska inte skryta mer, hihi.
Men seriöst, jag skulle vilja se några av storbloggarna bo själva med en sån hyra, haha!

Nej nu måste jag sminka mig lite till och göra om håret igen, man måste ju se bra ut när det är visning, annars kanske vi inte får den!

So seeeya later!

Men sluta klaga!

Hela tiden hör jag "åhhh jag har inga pengar, det är så synd om mig, lalalala".
Skaffa er pengar då ? Så svårt kan det ju inte vara, eller sluta slösa helt enkelt. Helt ärligt, Sverige är faktiskt ett väldigt rikt land, till skillnad från många andra länder. De flesta i Sverige är faktiskt rika, men ändå vill alla bara ha mer och mer.

Har ni inte råd att köpa märkeskläder, så gör inte det då. Gå till H&M eller nån liknande butikskedja som säljer billiga kläder. Så slipper ni klaga på att det inte finns pengar. För det finns det faktiskt. Men har ni inte pengar så behöver ni ju inte klä er i adidas och volcom. Så lätt är det ju.

Ett annat tips är ju att dra ner på godis och mat. För det är väldigt många som börjar bli rätt feta faktiskt!
Drar du ner till ca 2000 kalorier eller mindre per dag så blir det billigare. Eller så gör ni en sallad som räcker hela veckan, mycket billigare än att hänga på donken varje dag.

Bli smalare, bli rikare, så lätt är det.


borde inte sitta här

Får bara ont i huvet..
fan.

Nästa vecka blire hår!

Långt hår dessutom, och svart hår. Ja jag ska färga mitt blooooooonda hår svart och sätta i en massa hårslingor så det blir långt!
Varför ?
För jag känner för det, och fjortisar har förstört den blonda hårfärgen så det känns inge kul att vara blond faktiskt, synd att fjortisar ska förstöra allt som finns. Känns som de förstört allt, mjukisbyxor, jeanstights, klackskor, löshår, smink, musik, blont hår, piercing i naveln, ja listan kan göras lång.
Jag är så grymt trött på fjortisar, de finns överallt. När ska dom tröttna egentligen ? Ni vill ha uppmärksamhet, vi fattar. Men kan ni snälla hitta på nåt nytt istället för att fortsätta med denna trista stil, taskig attityd brukar ju även ingå i "stilen".

Jag tycker det är riktigt synd faktiskt ..


ja, ni fattar nog vad jag menar

Varför snacka när man inte kan ta konsekvenser ?

Eller tror folk att de kan sitta och hitta på vad som helst utan att det händer nåt ? Att man bara ska sitta och ta skiten utan att ta dit personen och låta den förklara sig, berätta varför de håller på som de gör ?

Hur kommer det sig att datorn och mobilen har blivit ett verktyg att bara snacka en massa skit med ? Och varför sitter folk och hittar på en massa skit som de sen inte ens vågar stå för när man tar det öga mot öga ?

Jag tycker att alla föräldrar ska ta sig ett snack med sina små "änglar" och förklara att man måste stå för allt man säger och gör, man kan inte bara springa iväg som en bäbis så fort som man känner sig trängd, retar man upp någon får man faktiskt ta den smällen, det borde man räkna in i sin lilla plan. Man måste kunna stå för sina misstag och säga ja jag gjorde fel, förlåt. För det är så man får respekt, genom att erkänna saker man gjort fel. Erkänner man inte så kommer man alltid vara en liten skit.
Så kom ihåg en sak: vad ni än har ljugit om, vad ni än har gjort fel, så länge ni kan erkänna ert misstag så kan ni vinna en massa respekt, för det är sånt man uppskattar.


Gooooooooood mornin!

Ja eller nåt, var väl ett tag sen jag gick upp meeeen :)
Idag blire soft så får se vad som händer.

Har inge o skriva om, seeeeya

Np avklarat, nu blire mârten!

Satt i skolan med värsta migränen och klarade av listening & writing delen i np engelska b, känns rätt bra ändå att jag satt hela tiden och klarade av det, även om jag helst ville gå hem eftersom det kändes som att huvudet skulle explodera och bara bli småbitar på bänken.
But I did it.
Så nu ska jag vänta på att klockan ska bli 2 så åker jag till sunne sen och träffar brudar som jag inte sett på år, känns det som iallafall.

Bjuder även på en ny vb ;


Nyss duschat!

Så nu ska jag lägga mig framför tvn och sen sova.
Vi hörs imorn !

Simpsons

Jag och Sarah sitter och ser på Simpsons, favoritprogrammet typ :D

Vi väntar på att en irriterande brud ska komma så vi kan få det överstökat nån gång.
Hoppas det går bra ..
Så jag slipper bråka.. inte kul.

Uppdaterar senare, kanske bjuder på en till vb ;)

Videoblogg ;)


Jag och Sarah

Migrän

Vaknade med migrän imorse, inte kul.
Så jag gick inte till skolan.

Sen åkte jag skåpbil med Sarah och hennes bror, för jag skulle köpa kaninmat och Sarah skulle få bananlådor.
Så vi åkte på the highway to rud med en skåpbil som gick foooooort, det va nice.

Nu ska jag räkna ut hur mycket löshår, tejp +hårfärg kommer kosta, sen ska jag övertala min kära moder om att jag måste faktiskt ha ett träns till, annars kommer det bli för tunt nu när jag har så lite hår på bollen.

Seeya!


Första gången jag ens provade löshår, haha, man lär sig med åren

Coolt att röka ?

Såg nyss en p12 stå utanför McDonalds och röka, han var seriöst bara 12, tror jag iallafall ?
Hur kommer det sig att alla småbarn tycker att det är ascoolt att stå och dra munbloss egentligen ?
Ska de börja med nånting kan de väl börja med att snusa istället, det kan man ju inte fejka, istället för att slösa pengar på munbloss, vad är egentligen idén när de ändå inte kan få någon nickokick, för det är väl det alla som röker är ute efter ? Att få en kick av nikotinet, om inte, få nikotin i sig. Det kan jag lova er att man inte få med munbloss.

Nej, jag uppmanar ingen att börja röka eller snusa, tvärtom.
Jag tycker nikotin borde klassas som en drog och förbjudas så slipper vi skiten.
Tack för mig, nu hoppar jag in i duschen!


Sims

Varför när det kul att få sina "simmar" att vara otrogna hela tiden?
Varför är det kul att göra några till bästa vänner och sedan få dem till fiender och sen bästisar igen?
Varför är allt som är jobbigt i det verkliga livet så himla kul på Sims?

Jag fick min lesbiska (gifta) sim att vara otrogen mot sin fru mitt framför ögonen på henne med en kille, men innan det så fick hon ett barn med killen, frun måste väl märkt nåt. Eller? Sen dränkte jag den stackars simmen i poolen för att hon skulle slippa vara ledsen, då blev alla andra ledsna, inklusive killen som var otrogen mot henne. Helt fucked up. Iallafall så flyttade killen och den fd lesbianen ihop och nu lever de lyckliga och har nyss adopterat, jag ville inte ens tänka tanken att två gamla skulle ha sex så det blev ju lättare så.

Så kan det se ut när jag spelar sims!
Nu ska jag iväg och skaka arslet av mig på afrodansen, ciao.


För er som vill se mina piercingar

Igår åt jag en rak banan, inte gott

Och idag var det rätt ovärt att gå till skolan, alla våra lektioner var typ inställda, vi hade matte på klassrådet så fick vi gå hem sen, kändes som att det hade varit bättre att sova hela morgonen istället ..

IALLAFALL så tog jag med min kära Sarah in till stan, där köpte jag två tröjor på Carlings, lite illa att jag alltid köper nåt när jag har bestämt mig för att spara pengar, inte lätt att inte kunna hantera pengar som man ska, eller aa, egentligen hantera begär kanske det heter.

Aja, ska väl börja packa mina saker så jag kan iväg och träna sen, hejs!


Dusch!

Ska strax hoppa in i duchen och mysa lite, eller ja, mysa och mysa.. haha.
Eejmen så äre, tvätta piercingen och grejer, är ju tydligen viktigt i början, haha.

Är helt slut i huvet, så jag skiter i bloggen resten av kvällen.
Slänger in en bild på tatueringen, den ser utdragen ut, men det är den inte:


Hihi, busigt

Fick en kanyl genom läppen förut, så nu tog jag ur mina töjningar.
En deal är ju en deal som man säger.

Satc nu!


Bild från helgen, haha ..

Bra jobb!

Har nyss varit ute och sprungit, jag är bra jag!
- mhhhm, duktig bitch.
Tack.

Förut ringde jag till en tant som ska hyra ut en lägenhet, så jag och Sarah kanske ska hyra av henne, lätt värt att bo med Sarah, det är en bra brud det! Jag tycker att alla ska bli vän med Sarah, hon är helt underbar, finns ingen bättre brud tror jag. Eller nej förresten, bli inte vän med henne, ni får ju inte sno henne av mig :)

IALLAFALL så tänkte jag bara påpeka att jag stör mig när feta personer redigerar sig smaaaaaala, för hallå, kan ni inte stå för att ni fatktisk är lite småtjocka, då får ni väl göra nåt åt saken på riktigt istället, inte i datorn.
Gör som jag, träna bort allt som finns!
Inte för att jag lyckats med det än men .... det kommer!

Nu ska jag hoppa in i duschen och låta svetten rinna av mig, funderar på att beställa löshår sen också, om jag får nåt jobb vill säga ?! Okej, isåfall kanske det smartare att beställa det imorn, när jag vet om jag får jobb eller inte... kanske ska jag lägga resten av studiebidraget på hår ? Låta pappa betala maten ? Kanske inte.

PEACE


Sarah åkte iväg med min kamera så ni får nöja er med en gammal fjortisbild ;)

whooops!

Helgen har varit grym, mått toppen alltså, helt ärligt.
Trodde det skulle bli kul, men inte såhär kul!
Får väl bli snart igen, men nästa helg måste jag ta det lugnt iaf, haha!
Bilder kommer kanske senare ;)

RSS 2.0