"vänner"

Jag är så trött på folk som kallar sig kompisar, men aldrig riktigt finns där.
Man får ett sms, ett inlägg, ett mejl om att de saknar en och vill ses, men de gör aldrig något åt det. Man gör upp att man kan ses och att de ska höra av sig när de är på g, men det smset eller samtalet kommer aldrig.
"Vänner" som egentligen inte bryr sig om så mycket annat än sig själva, blir sura när man inte kan komma på en fest som de sett fram emot, men de bryr sig inte om att man ligger hemma och gråter ögonen ur sig. Bryr sig inte ens om att fråga hur det faktiskt är, hur man mår.
Jag orkar inte mer, se till att visa vad jag betyder annars blir ni raderade ur mitt liv.

Oh yeah

Det går rätt bra nu ändå, om två veckor ska jag iväg på jobbinfo, sen så har jag sökt typ 5 andra jobb som inte ens hunnit svara än så det lär och gå bra detta ändå. Och med den lönen lär det och bli körkort så fort som jag får tid, det blir toppen.
Nu ska jag springa och väcka Mattias som har totaldäckat på soffan!

People..

Vissa vet verkligen vilka knappar man ska trycka på, exakt vad man ska säga och göra för att trycka ner nån.
congratz, jag orkar inte mer.

-

If they don't know your dreams they can't shoot 'em down.


****

Ahhh cp va arg jag blir.. upptäckte att  jag fått den äckliga tidslinjen på fejjan nu, fuuuck.
ska gå och sörja nu.

Okej..

Det här är äckligt jävla allvar, jag ska aldrig, aldrig mer titta på en film som är baserat på något som hänt på riktigt, och ännu mer, jag ska ALDRIG mer kolla upp fakta om det efteråt.
Fyfanihelahelvetesjävlaskit.
Jag spyr snart.
Är det är nån som vill se äckliga filmen, som inte är äcklig förän man läser om det efteråt.
The exorcise of Emily Rose.



Imorn...

Pirrig så jag dör..

Spela?

Ägnat dagen åt att spela diablo 3, varit till ikea och köpt skrivbord och lekt med Mea.
Eller ja, Mea lekte med saxen och mitt hår lekte med golvet.
Tänkte ägna en timme eller två åt att spela warcraft, pokemon defense det vill säga.. Ingen annan dynga.
Jag skulle kunnat dö för dig, nu är du som död för mig.

Dansa, pausa

Du har mycket att säga för att vara den som gick iväg-
Jag ger och du tar, det är så det alltid varit.
Åh hur vet jag?
Om jag ska stanna eller bara gå.
Meningen med detta är att jag aldrig vet.
Stanna hos mig.

Du har mycket att säga för att vara den som stötte bort mig.
Jag ger, du tar.
Vissa saker ändras aldrig.
Bara ändras.
Stanna hos mig.

Och jag vet att jag skulle kunna vara så här.
Och jag vet att jag skulle kunna gå iväg.
Dessa saker tar tid att växa.
Det sägs att tiden läker sår.
Men nej, jag kommer inte bli kontrollerad.
Och så fortsätter historien.

Stay with me - You me at six

-


Ojoj

Om exakt en vecka kommer hunden hem, och nej det blir ingen hund som kommer bli bortskämd för att den är söt, jag blir så förbannad när jag hör människor som sitter och säger att de ska skaffa sig en liten chihuahua bara för att den är söt. Så sitter de där sen med en hund som skäller och morrar mot allt och alla bara för att den inte har några regler, fördenärjuåhsåsöt. Nej. Jag hatar det.
Nu menar jag inte att jag inte gillar den hundrasen, för jag skulle gärna ha en själv. Inte för att den är söt, visst det är den, men för att det är väldigt smidigt att ha med sig en liten hund när man ska någonstans, men endast när den är dresserad. Tänk tex. om man ska åka buss någonstans, då är det bara att sätta hunden vid fötterna och då tar den inte mer plats än en liten handväska. Ja, det är praktiskt.
Men det blir nån annan gång, hunden vi får hem nu är lite större än så.
Det blir dejlig, så att säga.
Pas på, farvel!

Kan.Du.Inte.Bara.Sluta.?.

Jag blir så himla trött på tomma ord och ord som kommer ut när du inte ens verkar ha en aning om vad du pratar om.
Snälla vakna upp ur din lilla drömvärld, eller vart du nu befinner dig och inse vad som faktiskt hände.
Jag kommer inte göra nåt om saken, för det är inte jag som kan göra något åt det.
Det var du som började det och det är du som får avsluta det, det är så enkelt.
Jag har inte gått vidare och jag har ingen aning om när jag kommer kunna släppa det, jag har mardrömmar, ångest och hela paketet över det, fortfarande.
Jag kommer nog aldrig glömma.



Mobilblogg..?

Har skrivit några inlägg från mobilen på sistone, men vet inte riktigt om alla kan se det..?
Nu är det från datorn som vanligt igen iallafall så nu ska väl alla kunna kika.
Igår kom Anna, Jenny & Mea hit, färgade håret på Mea, fick hårfärg överallt osv.
Idag drar jag med Anna till Sunne, hehehoho.

Nice!

Jag är medlem på tampons for free som är en sida där du endast behöver registrera dig och fylla i uppgifter och då skickar de ut tamponger gratis varje månad, det enda du behöver göra för att få nästa paket tamponger är att svara på vad du tyckte om reklamen som följde med tampongerna, detta tar Max 30 sekunder. Så jävla värt, jag som alltid klagat på att det är dyrt att ha mens, haha!
Denna månad fick man även med en rakhyvel plus 10 kr rabatt när man vill köpa en ny :D
Jag rekommenderar denna sida starkt till alla tjejer, det ska vara gratis att ha ont en gång i månaden!


?

Varför ska jag berätta när du inte bryr dig?
Varför ska jag ens försöka få dig att förstå?


Chill out

Fick besök av Mea, så nu sitter vi i lägenheten och spelar lite spel på mobilen, snart ska vi få killarna att spela buzz med oss också.

Hörsda!


Stå emot

Något mot smärtan, bara för att slippa den känslan.
Även om vi ser vakna ut, på insidan sover vi fortarande.
Och jag spenderar min tid levande, men är knappt där.
Tror du att vi någonsin kommer klara det?
Tror du någonsin att vi kommer att se det?
Så väck mig när det är över.
Jag vill inte känna det som du känner.
Oroa dig inte, jag kommer bli okej.
Jag vill bara inte ha denna drömmen, väck mig inuti.
Väck mig inuti.
Dessa drömmar kommer dö om vi tillåter dem.
Väck mig inuti.
Idag kommer inte starta om vi bara ger upp.
Visa mig ingenting!


heeh

Helt jävla otroligt va beroende man kan bli av mobilspel, har ingen koll på vad många det är jag spelar.. Men är det nån som vet nåt annat kul så är det ju bara att säga till, haha. Skitbra att fördriva tiden med när man har tråkigt!
Förresten så glömde jag ju berätta vart jag köpte glassen som är dundergod, Lidl! Tro det eller ej, haha. Var dit och skulle köpa tortelini med broccoli och morötter så hitta den, verkligen värd 25 kr om vi säger så.

Alla ben & jerry lovers!

Hittade en glass som kostar hälften så mycket och är minst lika god, om inte godare!


RSS 2.0