Du e la go

Du är väl go, så jävla go
Du säger du är gangster när du hugger ner din bror
Du är väl go, aavisst men do
Ursäkta att jag frågar, men när rymde du från zoo?
Jag saknar inte dig, jag saknar den bild jag har av vad jag trodde var vi.
Och nej, jag kommer inte klandra dig, jag bara saknar det gamla dig..

fast i glappet utan papper.


Nedtryckare finns det alldeles för gott om.
Så håll hårt om din goda vän för där ute finns det gott om ormar.
värdelöst inlägg, ge mig kaptenen igen, du är fast <3

fml

Omtenta imorn om kemiska processer osv..
Ingenting går in, har aldrig kunnat Nk så varför skulle det sätta sig nu? Förstår inte ens vaf celler o sånt har med psykologi att göra, eller jo det förstår jag väl, men jag sätter mig hellre o skriver en hel uppsats om nån sjukdom, för det är fanimig lättare än hur celler reagerar med gener och hur det skickar signaler och vad all skit heter, för det är seriöst samma namn på allt..
Och sen allt annat som händer runtomkring, jag orkar inte mer.
Går och dör, brb

Dagens fundering

Om det verkligen är så att jorden kommer gå under 2012, hur kommer det då sig att vi ändå måste gå i skolan iår..? Vore det inte bättre med ett fett lov så man får göra det sista året till det bästa, dela ut gratis pengar så man kan åka jorden runt och bara leva livet, om det nu ska ta slut.
Iallafall en sista månad, snälla minister, bjud på lite klister. Nejmen, en månad kan vi väl få, jobb och skola är frivilligt, väljer du att ta ledigt och om jorden inte gått under 1a januari så får man komma tillbaka igen då.
Det låter som en bra deal tycker jag, den tänker jag köra på.
Eller är det så att om man planerar något den 10nde så kommer man fortfarande leva då, man kan ju inte bryta vad man lovat, isåfall kommer jag leva till sista januari, minst. Kanske ska passa på att boka in fler saker..?

jo tjena

Du predikar om att man ska älska och aldrig hata, att hata är ett starkt ord som man inte ska använda i onödan.
Du klagar på allt och alla och säger emot dig själv och dina ideal.
Så fort någon gjort något de är stolta över ska du alltid lägga en kommentar om något som du lyckats med så mycket bättre, för du bara måste bevisa att du är bra, det är ett krav du har, du måste ha uppmärksamheten.
Skulle någon annan göra samma sak, då är de en dålig person som gör allt för att synas.
Nej, jag tänker inte klandra dig, jag bara saknar det gamla dig.

ja jo

har man inget bättre för sig kan man ju klicka sig vidare till min tumblr istället, lite bättre än blogg.se portalen, if we put it that way...

aah

i väntan på att mattias ska bli klar så vi kan dra till affären:
så roligt har jag, hajdo

aah

Såna färger vill jag färga till, aah jag snodde bilden från google, aah hejdå

Eliten

Vi kunde blivit oslagbara, men vi tappade bort varandra på vägen.
Respektlöst och meningslöst.
Inte nog med ork till att fixa det heller.
Istället kastade vi bort det helt, för vi orkade inte.
Kanske saknar jag dig, kanske inte, jag orkar inte ta mig tid att känna efter.

ok.

Omogna, irriterande, självupptagna och trångsynta.
Det är ni.

TTYN, så att säga, för det tänker jag hålla, så försök inte ens.

Superkraft eller bara superdåligt?

Läser på fb hur många som helst som skulle vilja ha superkraften att kunna läsa tankar, men hur kul kan det vara egentligen? Att höra varenda liten sak som alla tänker, tänk om det är något superprivat som personen verkligen inte vill att någon annan ska veta. Eller om någon vill överraska dig, hur kul är det om man redan vet..?
Det enda som är lite positivt är väl att man får reda på vad folk verkligen tycker, men tänk på vad sårad man kan bli, och  vad fel det kan bli. Om man hör att någon tänker elaka saker om en, men så tycker de egentligen inte så men de har en pissdag och stör sig på allt och tycker att allt och alla är det sämsta som finns, då gör du bara deras dag ännu mer crap genom att säga upp kontakten, för att du tror att den personen verkligen tycker illa om dig.
Aa, skitsamma, jag vill kunna gå igenom väggar, eller kunna teleportera mig, screw bilar och bussen, jag behöver bara tänka - thailand, nu. *poff* billigt och bra, väldigt miljövänligt dessutom, med tanke på att jag blivit hjärntvättad hela dagen av att "jätteräkorna är jättedåliga, största miljöboven".
Nu ska jag lägga mig och kolla på sjunde säsongen av supernatural, so long suckers



Things I never say

Pirrande känslan i kroppen av att något är fel, något saknas.
Det gör ont, går rysningar och allt på samma gång.
Du tynger ner mig, genom att inte finnas.
Tynger genom minnet av vad som fanns.
Jag vill inte, orkar inte, hejdå.

..ändå fortsätter jag med att titta över axeln, bara för att upptäcka att du fortfarande inte är där.

RSS 2.0