Jaha, det är ju..bra?

Sitter och kollar tatueringar och kommer upp väldigt mkt intressant, men även en massa så man bara.. jaha?
Typ som att tatuera sitt eget namn eller födelsedatum, som att det är nån risk att man glömmer det?
Eller är det helt enkelt för att man vill att folk ska komma fram och direkt veta vad man heter så man inte behöver presentera sig, eller tala om hur gammal man är..? Don't get it..
Däremot tycker jag att det kan vara väldigt fint att tatuera in en släktings namn eller nån person som betyder väldigt mycket.. men ja.. jag ser inte meningen med det riktigt.
random bild google

Vår igen

Idag var det vår igen och jag åkte till filipstad för att jobba, fml typ.
Men ja, fick ut och gå en sväng iaf, nu har jag suttit och gjord designen till skyltar och liknande hela kvällen, är så trött att jag kastar datorn i golvet snart, men nej, då går den sönder....

Nu ska jag försöka tänka på nåt annat och kolla film eller nåt.

bajbaj


Save me from myself

Det bästa med ikväll är att vi inte bråkar
Är det så att vi har varit såhär förut?
Jag vet att du tror att jag inte försöker
Men håll andan
För ikväll är kvällen då jag kommer falla för dig
Ännu en gång
Få mig inte att ändra mig
Annars kommer jag inte leva en dag till
Jag lovar att  det är sant
För någon som dig är omöjlig att hitta

Jag vill inte slösa bort helgen
Om du inte älskar mig, låtsas
Några timmar till, sen är det dags att gå
Och mitt tåg rullar mot öster
Jag undrar hur du håller dig varm
Det är för sent för att gråta, för krossad för att gå vidare
Ändå kan jag inte låta dig vara
De flesta nätterna sover jag knappt
Kan inte se vad du inte behöver, från mig
Bara en droppe i havet
En ändring i vädret
Jag bad för att du och jag kanske skulle hamna hos varandra
Det var som att önska efter regn när jag står i en öken
Men jag håller dig närmare än det mesta
För du är min himmel


Vad hände egentligen?

Igår var det vår, jag och Mea var ute och gick i solen i nån timme, idag var det...grått.
What's up with that?
Var ju överlycklig för att jag trodde det skulle bli mysigt väder och att det skulle bli varmt osv, men nej tydligen inte.
Och det blir ju inte bättre av att det känns som att tiden står still och att 15:e mars aldrig kommer, jag vill flytta, nu.
Nej nu ska jag flyga runt på min tumblr. NIZ.
gdby, bitch.

Fast i glappet utan papper

Vet inte längre vad jag springer från,  men kraven att prestera äter upp mig inifrån.
Jag måste ut ur denna dimmridå för jag har kroppen full med oro, men inget mål.
I staden blir alla skolade att skaffa status eller bli förlorare.
Tror vi på allvar att livet blir godare när man har framgång men inte längre polare?
Nej, från början var du full av livsvind, nu är du lyckad, men ihålig.
Du siktar högt och ska dit direkt och alla andra blir en bieffekt.

blabla sjuk blabla

Varit sjuk hela veckan, suger pung, luggit fullt påklädd under ett duntäcke och skakat av att jag frusit, det är fina grejer.

Har ju testat ricinolja i en månad typ, säkert lite mer nu. Iaf, håret växer så det knakar, har dock inte tagit nån "efterbild" men det kommer väl kanske upp nångång, var väl mer för att jag skulle se själv, men det är över 3 cm på en månad iaf, det är fin skit. Kan växa upp till 5 cm (eller mer) när man använt det en längre tid, det hoppas jag på.
Har dock hört om många som får problem med hårbotten, tappar hår osv, då gör man fel ;)

Nej nu ska jag jämföra olika bredbandsbolag, JÄTTEKUL.



...

Har flera nätter i rad drömt om att allt var som förut, vi var som förut.
Att jag visste vart jag hade dig och att du faktiskt fanns i mitt liv.

Varje gång har jag vaknat och varit glad, sedan insett att det inte är verkligt.

Upp, andas, ta nya tag.



Imorgon ska jag försöka packa saker inför flytten, sen ska jag försöka hinna skriva remiss osv.
Sen är det fredag och då blir det karlstad en sväng igen, ska försöka iväg till ikea och leta saker.


jaaaaa.. eller?

Älskar när man sitter hemma helt spiknykter och får samtal av dyngfulla personer som ska snacka men glömmer efter halva meningen vad det är dom pratar om så dom byter. Sen ska ha vägguide på vart dom ska gå och åka. Jättebra, jag vet exakt vart alla strippklubbar ligger, självklart.
Jaja, får hoppa i säng innan jag slår huvet i bordet.

RSS 2.0