...

Ett hål som inte går att fylla.
Saknaden av någon som inte kommer tillbaka.
Det gick för fort och jag kan inte vara hel utan dig.
Kom tillbaka..

just a thought

Du springer efter folk som minst bryr sig om dig. Varför stannar du inte till, vänder dig om, och ser vem som springer efter dig.

Haha ja

Finns väl inte så mycket mer att säga om gårdagen än att vissa saker ska man helt enkelt inte dricka, haha fyfan.
Annars var det en underbar kväll med Anna och Mea, myspys med vattenpipa och skön musik, synd bara att bussarna går cptidigt på torsdagar så att vi var tvugna att dra oss hemåt vid 11, annars kunde vi nog varit uppe hela kvällen, haha.
Nu ska jag ta mig en dusch så att jag piggnar till så att jag orkar gå till ica och hämta ut sista boken som jag behöver i skolan och även städa innan Matte kommer hem från Sysslebäck. Så får vi se sen om jag orkar gå på kulturnatta, slutar säkert med att jag somnar och inte ens orkar gå ut för dörren om jag känner mig själv rätt, haha.
Later!

Miss you

Jag saknar min bästa vän..
hör av dig.



Pluggpluggplugg

Enda jag gör.
Hörs till helgen eller veckan när jag har ett liv igen, irl asså, inte på sims.


Framsteg

Så mycket jag lärt mig om mig själv under en vecka nu har jag inte ens lärt mig på ett år.
Fått bekräftat att bup är ett gäng med inkompitent folk som inte ens borde få jobba med psykiatri med tanke på hur de förklarar och "hjälper till" med problem.

Har även insett va långt jag faktiskt kommit, mycket lättare att se en helhet. När det gäller allt.
Finns saker jag ångrar, för jag inser nu hur fel det var. Mycket som jag inte ångrar. Dumt att skylla på en sjukdom, men det finns inget man kan göra åt saken, det funkar som det gör.

Käka ipren och lägga mig, hej.


Tjoho..

Att bli dunderförkyld första veckan i skolan är väl ingen höjdare kanske, att det är så att jag absolut måste på varje lektion för att inte missa nånting inför tenta osv hjälper ju inte heller tid, vilket betyder att jag måste masa mig upp på morgonen med snuva så att jag inte kan andas och huvud tungt så det inte känns som att jag ens ska kunna hålla upp det, sen ska jag hinna med att anteckna det som lärarn säger också, heja!

Jaja, imorgon är det sista dagen för veckan iaf och då ska jag ta helg, tänker inte göra som vissa och sitta och plugga hela helgen och bara ha söndan ledig, det funkar inte riktigt, hellre att jag sitter på de lediga dagarna under veckan och pluggar det jag ska istl, vill man så kan man.

Får käka halstabletter och fortsätta suga i mig nässpray så löser det sig väl tillslut.


RSS 2.0