Det där med tid

Det är väl ingen som missat det där med att hela jorden är uppdelad i olika tidszoner, och har ni det då skäms jag inte över att säga att ni är riktiga retards.
Men hur funkar egentligen det där med att klockan är olika på olika ställen, som vid nyår, då blir det ju nytt år flera gånger om då, eller? Och om det nu är så att jorden ska gå under 2012, vilken tid går då undergången efter?
Och om man inte kan bestämma det, kommer då inte jorden kunna gå under eftersom att den inte kan gå under lite i taget, eller?
DOOOM DOOOM DOOOOM



Om någon kastar ägg på dig, gör pannkakor

Hände rätt mycket under helgen, utgång på fredag, vaknade runt 1-2 på lördag, la mig i soffan och sov till family guy tills Anna och Mea kom runt 7 och kolla film osv. Vi blev även våldgästade av Jocke och Robin som satt och spelade hela natten. Jag somnade runt 3-4 och har ingen aning om varför jag fortsatte vara vaken när jag egentligen ville sova.
Vaknade 20 över 1 idag och det kändes som jag skulle dö, så förbannat trött. Men så blir jag iofs alltid när jag är sjuk, sover säkert bort 10-12 timmar per dygn om inte mer.
Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att den röda färgen som Mea hällde i håret på mig igår inte släpper, skulle va nice om det hållde ända till nyår, men då hoppas jag väl säkert på för mkt.
HAJDO. ugh
Gammal bild, ingenting med något att göra, eller jo, Anna och Mea-mys :3
Sitter som sagt inte på min dator och här finns bara gamla bilder....

Mange ger dig allt du vill ha

Sitter och installerar alla program och prylpaket som finns till sims 3, igen.
Det är ju inte det roligaste som finns skulle jag påstå, men vad ska man göra när man bytt dator för några månader framöver och är väldigt sugen på att spela sims, jo man sätter sig och gör det fast att det är pain in the ass.
CHOP CHOP

minns ni?

Har sagt det förut, men säger det igen, tumblr.
Check it out

Och ja,

det är meningen att du ska ta åt dig.
saknar dig....

Uppskattning

Det finns många sätt att visa att man uppskattar någon, bryr sig om den och tycker riktigt bra om personen.
Men det är inte så många som gör det. Jag menar inte att man måste sitta och kärleksförklara sig för varenda person man bryr sig om, eller skämma bort dem med det ena och det andra.
Utan så simpelt att om man saknar någon, berätta det.
Har du sårat någon, ge en fet jävla ursäkt som visar att du vet varför personen tagit illa upp.
Har du blivit sårad, känn efter om du kan förlåta. Självklart är det svårt att förlåta någon som inte ens verkar förstå vad den gjort för fel, eller vägrar ge ett bra förlåt, men vill du vara en bättre person så kan du försöka förlåta och så kanske det där efterlängtade förlåtet kommer efter. Om inte, ta ett rejält snack med personen och förklara varför du är sårad och att du inte tycker det är okej, försök verkligen få den att förstå.
Våga säga "jag älskar dig" om du verkligen menar det till dina vänner.



Öppet brev

Till alla som är trötta på sitt liv och försöker sno någon annans istället.
.

För det första, skulle du lyckas sabotera livet för den andra personen så kommer du antagligen aldrig få uppleva desamma som denna person ändå. Och är det verkligen värt att bli stämplad som patetisk bara för att man inte kan få det man vill ha utan att sno det från någon annan? Har du det inte, då finns det antagligen en anledning till varför du inte ska ha det heller.
Dessutom känns det ju mycket bättre när man lyckats med något om man gjort det på egen hand, ärligt och fint.
Skaffa lovers istället för haters.
Men detta kommer ni aldrig förstå, för ni vet inte hur man gör för att få det man vill.
.
.
.
.
Ge upp och gtfo patetiska attentionwhores

gaah

Vill bara ha svar om den där jävla lägenheten så man vet nån gång, vore ju bra att veta om det är dags att börja packa ihop allt snart liksom..
Vill flytta härifrån nångång!

it's called love

Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar.
Annars måste dina speglar va skeva, för smala ting verkar bli breda.
Åh men jag vet, det är inte konstigt att man tvekar,
ingen kan fly när idealen bara ekar.
Kraven finns där vart man än vänder,
att man inte duger är signalen de sänder.
Modetidningarna bara sprider trender,
som inte passar människan, så folk mår sämre.
Ändå undrar alla vad som händer när vissa väljer svälten.
Men du är inte trasig, behöver inte fixas.
När priset går upp kommer själen gå ner.
Du är inte trasig, behöver inte fixas.
Du kan sluta att leta det finns inga fel.
Vad snackar de om?



När hjärtat värker - ta dig en ipren

Jag vill släppa in dig igen, försöka fixa allt och bara börja om.
men vet inte om jag vågar.

if only

Om jag kunde skulle jag gå tillbaka för att ha det vi hade, då mådde jag bra.
Någon att lita på, någon att prata med om precis allt.
Jag mådde så förbannat bra.
Nu är det enda jag önskar är att glömma, om så endast för en dag, så kanske, kanske skulle jag må lika bra igen.
Jag kommer aldrig kunna glömma dig, hur mycket jag än försöker, jag menar har försökt ett halvår men det går fortfarande inte en dag utan att jag tänker på något som har med dig att göra, och det gör ont.
så jävla ont

mkt men ändå inget

Hela dagen igår hade vi inget internet så jag spelade mest sims, gick och handlade mat i någon timme för att jag aldrig kunde bestämma mig, spela mer sims, datorn ville inte va min vän och haka upp sig så jag fick göra ett nytt hushåll och skit, när jag nästan var helt klar med huset, inredning och sån skit så dog datorn, det var kul för inget blev sparat, jag blev jätteglad och la mig och sov istället.
Idag har jag köpt klart (näääästan) alla julklappar, kollat på julkalenderna för, nej jag kommer aldrig sluta kolla på julkalendern, ändrat mig från no brain till no soul, om det är någon som förstår..? stupid blonde.. ginger..? Ätit ceasarsallad på oliven, kollat oc och för att inte glömma, spelat sims.
intressant va? nä men det var inte meningen heller.
Nu ska jag färga kudden röd och vänta på bättre tider.
jag saknar dig..



RSS 2.0