quote


Om du förstår vad jag menar


OJ!

Höll på att glömma!
Ni måste ju kika in på min fb och gilla statusar så ska jag, svara i telefon att jag bor i en toarulle, kläcka ägg i pannan, springa ett varv runt karlstad, gilla alla fina bilder på er (fast jag väljer dom jag tkr är fula så att ni tror att dom är fina fast att dom inte är det), skriva i eran logg vad jag tycker om er (fast egentligen vågar jag inte säga vad jag tycker om er), lägga upp en bild och tagga en massa folk så dom måste skriva minnen med mig (fast att vi egentligen inte har några minnen tillsammans) och slutligen ska jag skriva hjärtan i eran logg så att det ser ut som att jag bryr mig om er.
PUSSPUSSPUSS, det ska bli så kul.

gggggg

Jag vill på maskinen på måndag, men det kom jag självklart på försent.
Iofs släpper dom 200 biljetter i dörren, men vad är oddsen på att det ens finns någon är kvar när man kommer dit?
Man lär ju få gå dit runt 6 eller nåt (dörrarna öppnar 9) och det känns ju väldigt värdelöst att stå där i 3 timmar utan att få göra nåt, sitta och spela draw something eller nåt, nej haha.
Det skiter vi nog i.
Sätter mig i en park med ett salt gäng och leker alkolist istället. Eller justeja, det är jag ju redan. Ha-ha.

gggggg

Jag vill på maskinen på måndag, men det kom jag självklart på försent.
Iofs släpper dom 200 biljetter i dörren, men vad är oddsen på att det ens finns någon är kvar när man kommer dit?
Man lär ju få gå dit runt 6 eller nåt (dörrarna öppnar 9) och det känns ju väldigt värdelöst att stå där i 3 timmar utan att få göra nåt, sitta och spela draw something eller nåt, nej haha.
Det skiter vi nog i.
Sätter mig i en park med ett salt gäng och leker alkolist istället. Eller justeja, det är jag ju redan. Ha-ha.

Om du kunde förstå

Det är helt sinnessjukt hur mycket man kan sakna en person.
Men jag vet inte om det är dig jag saknar, för jag tror inte jag känner dig längre. Nej, jag saknar nog den du var. Skulle du ta ditt förnuft till fånga och tänka lite skulle det kunna vara som det var.

Aaaaaajaaaa.. Under helgen nu blir det nog Filipstad, på måndag är det valborg och på fredan efter det är det mârten. Ska försöka få med mig Anna till Sunne och kolla grejer, träffa Emil och Nathalie. Får väl se om vi hittar nån mer rolig att gå och kolla på skit med, haha.

Märka revir, någon?

Jag förstår verkligen inte grejen med att varje dag, flera gånger i veckan eller w/e skriva ut på facebook, twitter, bloggar osv. hur mycket man älskar sin pojkvän/flickvän osv. Eller göra tusentals gulliga inlägg i varandras loggar, eller bara skriva ett hjärta, som för att visa alla att "den där personen, den tillhör mig". Snälla.
Jag skriver nästan aldrig något om mitt förhållande, betyder det att jag älskar min pojkvän mindre? Nej, jag tycker bara att det är töntigt att skriva ut det.
Jag behöver inte märka mitt revir, jag vet vart jag har honom och han vet vart han har mig. 'Vill jag berätta för honom att jag älskar honom över allt annat och att han är underbarast i världen, hjärtahjärtahjärta. Då säger jag det till honom, det blir mer personligt då.
Nu menar jag inte att man aldrig ska göra det. Men man uppskattar det mer om det händer sällan. Och man uppskattar orden mer om man får höra dem i örat istället för att läsa det på sin "logg".
Jag tror faktiskt att det bara är personer som är osäkra på sin partner som håller på så, det är löjligt.

Haha

Till nolifers som sitter och tittar på gamla videobloggar jag lagt upp, har inte lagt upp en enda seriös. Sen så den som lägger ner tid på att verkligen leta upp dom, som ligger så långt bak i arkivet att det är sjukt, kul att jag är så intressant att du lägger ner din tid, och att ni dessutom känner att ni måste kommentera dom också, tack!
Ska jag vara ärlig så visste jag inte ens att de inläggen finns kvar, men ja, har ni lust att kolla hur seriös jag var kan ni ju kolla, haha. Tror jag skrivit ett inlägg om att kissie är min idol och att fattiga inte är värd skiten under mina skor eller nåt, haha ja. Verkligen vad jag tycker :)
Love you stalkers <3

Heeeyaaa

Färgade håret för ca 2 veckor sen, har en cm utväxt, jippy! Nat. Eller jo, det är väl bra, bevis på att det växer iaf så det är ju bra.
Mycket som är bra just nu, var hos mamma under helgen och fick roliga nyheter <3.
Och till veckan kanske min voffi kommer hem, annars blir det troligtvis veckan efter. Ändå, snart.
På torsdag ska jag till af och snacka praktik osv, och snart får jag även besked om sommarjobb och om jag kom in på linjen till hösten, det blir nice isfl. Men då måste jag ringa csn och snacka om att psykologikursen kan ta sig i arslet.
Jaja, men ni blire harry potta 1, tror jag..?
Gnigt!

Helvete

Har fuckat upp hela handen/handleden.
Drog i handen tidigare idag när jag blev förbannad, gjorde ont i handen men tänkte inte mer på det. Såg senare att jag fått ett blåmärke på sidan av handen.
Nu sitter jag här med ont i heeeela handen och även handleden, JAAAA!
Skulle inte förvåna mig om jag fått en spricka eller sån skit nu när jag ska börja jobba...

Paniken is finally över!

Haft panik i ungefär 2 veckor, om inte mer. Men fick besked om att det inte är så idag så nu är det naaaaaajs.
Haha, insåg nu att det lät riktigt fel, men haha, ja.
Det är gött nu iaf, så det ska vi fira med feeeeezt, fjortizfezzt. Nejmen, ja ni fattar.
Eller så gör ni inte det, whatever!


Har ni det?

Har du någonsin känt att du är ensam om en sak?
Att ingen någonsin kan ha känt/tänkt precis som du?
Har du känt dig ensam för att du är absolut säker på att du är den enda som kan känna sig precis som du, missplacerad och missförstådd?
inte jag, jag vet bättre än så.

gu se gytt

Haft migrän nästan hela dagen, underbart. Har inte släppt än och jag måste upp och åka tåg imorn, hoppas verkligen att det släppt tills dess, annars lär jag dö.
Sjukt sugen på att bara dra till nån som kan tatuera och köra en top sleeve, if you know what I mean? Ingen hel sleeve, än. Det vore fett, med rätt motiv vill säga, haha.
Nej, ska lägga en kall handduk över skallen så det känns bättre innan jag spyr av skiten.

<3


och nu för att alla ska bli på bra humör

BILDBOMB!


























vill man se mer, klicka här.

Men herre

Har hela sverige fått nån jävla vårdepression eller nåt?
Vill inte ens sitta på facebook eftersom att det enda man ser är massa idioter som klagar på exakt allting och det är så förbannat irriterande, och jag vet, jag klagar jag med nu, men det är enbart för att jag blir så jävla påverkad av alla neggos. Vad sägs om att hålla alla negativa tankar för sig själv och skriva ut saker som andra kan bli glada av istället? Leka lite hippie oh sprida kärleken liksom, få alla som är nere att bli glada och peppade istället för att dra ner varandra ännu mer.
Jag vet många som är duktiga på att skriva så mycket negativt att man tillslut blir både förbannad och ledsen för man vet varken in eller ut tillslut av all negativ energi.
Kanske dags att rensa vän-listan så jag bara har kvar positiva människor? Det roliga är att jag kanske skulle ha kvar max 10 pers då, men det kanske är bäst så?
Och nej, inga kvicka kommentarer om att det går att blocka så att man inte ser vissa personers uppdateringar, vad är meningen att ha folk som vän där om man inte ska läsa? Haha, ja. sch.
Nu ska jag sätta mig och tänka på roliga saker istället medans alla bitterfittor gör att de mår sämre :)

Jahapp..

Hade tänkt ringa sjukuset, vårdcentralen osv imorn, men så blev jag påmind om att det är röd dag imorn..
Och jag antar att det inte är öppet då, eller? Det borde de väl egentligen ha, annars blire ju en dag mindre man kan bli sjuk på, haha nejmen. Får väl se vad som händer, borde väl stå nånstans om det är öppet eller inte..

Got a monkey on my back today

Extremt trött idag eftersom som jag har en katt som väckte mig flera ggr under natten för att gosa.. -.-
Städat hela skiten har jag gjort, sen kom mamma osv. Kallade Sölve för Matte, tänkte slänga in min mobil i vägen, standard ungefär. Haha.
Ska sova tills Mattias är hemma igen.
hajdo

The lazy song

Jag vet inte om ni hört den låten?
The lazy song - Bruno Mars.
W/E, den handlar om att han inte känner för att göra ett piss just den dagen, inte byta om, inte borsta håret, absolut ingenting. Just för att han inte känner för det.
Precis så känner jag idag, har försökt hitta på allt, kolla tv, städa, spela osv. Nej, jag vill inte.
Slappt och skönt kanske vissa tänker, nej.. Jag är ganska frustrerad faktiskt.
Haha.
<3
today I don't feel like doin' anything.

Somebody that I used to know

"Somebody That I Used To Know"
(feat. Kimbra)
[Gotye:]
Now and then I think of when we were together
Like when you said you felt so happy you could die
Told myself that you were right for me
But felt so lonely in your company
But that was love and it's an ache I still remember
You can get addicted to a certain kind of sadness
Like resignation to the end, always the end
So when we found that we could not make sense
Well you said that we would still be friends
But I'll admit that I was glad that it was over
But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know
Now you're just somebody that I used to know
Now you're just somebody that I used to know
[Kimbra:]
Now and then I think of all the times you screwed me over
But had me believing it was always something that I'd done
But I don't wanna live that way
Reading into every word you say
You said that you could let it go
And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know
[Gotye:]
But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough
And you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know
[x2]
Somebody
(I used to know)
Somebody
(Now you're just somebody that I used to know)
(I used to know)
(That I used to know)
(I used to know)
Somebody
Ibland tänker jag på när vi var tillsammans
Som när du sa att du kände dig så glad att du kunde dö
Jag sa till mig själv att du var rätt för mig
Även om jag kände mig ensam med ditt sällskap
Men det var kärlek och det är en värk jag fortfarande kommer ihåg
Du kan bli beroende av en särskild sorts sorg
Som en underkastelse till slutet, alltid till slutet
Så när vi insåg att vi inte kunde få det att betyda något
Ja, då sa du att vi fortfarande kunde vara vänner
Men jag erkänner, jag var glad att det var slut
Ibland tänker jag på alla gånger svek mig
Men fick mig att tro att det alltid var något jag gjort
Men det är inte hur jag vill leva
Överanalysera vartenda ord du säger
Du sa att du kunde släppa det
Och jag skulle inte se dig stanna hos någon som du brukade känna
Men du hade inte behövt att stänga mig ute
Göra det som att det aldrig hänt och att vi aldrig var något
Jag behöver inte ens din kärlek, men du behandlar mig som en främling
Och det känns för tufft
Nej, du behövde inte sänka dig så lågt
Låta dina vänner samla dina uppgifter
Och sen byta ditt nummer
Jag antar att jag inte behöver det dock
För nu är du bara någon jag brukade känna
- Gotye



You fool

Jag hoppas gör exakt samma sak mot dig, så du vet hur det känns.

Det löser sig

det gör det alltid.

Säger inte med vad än, det tar vi när det redan hänt, det är bäst så.
Annars vet jag en massa som kommer rub ut in my face för att det inte händer precis den sekunden som jag sagt..
Det är tomt, så enormt tomt. Så jag hoppas, snart.

RSS 2.0