Ricinolja

Ja nu vet jag att det är världens sämsta bilder till inlägget och att det inte syns så stor skillnad kanske.. Men håret är mycket friskare, börjar bli tjockare och ja, det växer. Jag färgade håret för ca en månad sen, jag har 4 cm utväxt, på vissa ställen haha. Bevis på att det är noga att få oljan överallt!


What a dream

Inatt drömde jag att jag var blond, och skaffade mig en fet tipdye, rosa och lila, precis sådär lagom blek så det nästan blir pastell istället för klara färger.
Jag vaknade som en väldigt ledsen tjej.
enda skillnaden var att mitt var lite ljusare och håret gick bara till tuttarna.

Vad hände igår?

Jag har inte bloggat på flera dagar, jag tänker inte säga förlåt, ge er nån ursäkt osv, för det bara är så.
Men iaf, när man inte bloggar på några dagar går statestiken ner, eller hur? Och ja, det har den gjort, tills igår. Då gick den spikrakt upp.
27 mars, skulle det vara ett datum då jag borde skrivit nåt? Har jag missat att det var ett datum som skulle betyda något för mig..?
Är det nån som vet och tycker jag är extremt känslokall nu kan ni ju säga det, för jag vill gärna veta vad det var som jag skulle ha skrivit om igår!
Samma sak med 23 mars, då gick den också uppåt.
Visst om jag hade känt nån som fyllde eller nåt, då kan man väl förstå att man vill se om jag skriver nåt. Men jag känner ingen som fyller varken 23 eller 27, det tror jag aldrig att jag gjort..?
Aja, den som vet kan väl speak up :)
kanske var det att ni visste att jag fått en helt egen unicorn? :))

Blogg.se appen

Har ju som sagt flyttat nu, och har självklart inget internet nu förän tidigast nästa vecka.
Så jag laddade ner http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se till mobilen istället, kan väl va bra att ha om man kommer på nåt smart när man inte har dator tillgänglig osv.

Har fortfarande en massa kvar att göra innan vi är klara här, men det känns bra, otroligt mycket bättre än den andra lägenheten, haha.

Nu blir det mys.


Besatt!

Är det någon som testat draw something?
Det är en app som går ut på att man får ett ord, målar ordet och den andra gissar, som rita, gissa, spring typ, fast inte på tid. Mea visa det för mig och nu är jag helt besatt!
Så är det nån som spela, adda fajent så kör vi! Har ni inte laddat ner det, gör det. Jag vill spela mot allt och alla, vän som fiende typ, så mkt vill jag spela!
(bild från google)
glömde jag säga att det är gratis ?!?!?!?!?!
come on, adda mig.

h3h3

Inte hunnit nånting känns det som..
Igår kom voffi, på kvällen kom anna en snabbis, nån timme eller så.
Idag har vi köpt halsband, tuggben osv och sen packat.
Hann dock att träffa Mea en sväng, det är så otroligt skönt att gå i solen och prata, fast ja, solen gick ner medans vi va ute, men ändå, vädret är underbart.
Känns som det är en miljon saker kvar att göra, men om ca 10 timmar hämtar vi nyckeln.... Ja det känns väl skönt och så.. Men är så stressad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill ju bara få allting gjort så jag kan ta det lugnt sen.. Blä, behöver peptalk känner jag, släng iväg ett sms nån vettja, sådär mitt i natten så, haha.
Nej, ska försöka göra nåt.

Gött väder

..så jag ska snart ut och gå med min Annapanna, uhj va gosigt.
Sen ska vi kolla på once upon a time, fisa och rapa och antagligen ha tävling om vem som är fulast, Anna vinner aldrig. H3H3.
Sen får vi se om voffin kanske kommer.
Och slutligen, ja, jag ska börja ta nya bilder och använda istället för gamla, det är bara det att jag inte orkar.

JAAAAAA

Idag fick vi det bekräftat, till 100%.
På torsdag får vi nycklarna, på torsdag kan vi flytta, på torsdag sover vi i vår lägenhet.
YES.

titta där ja, nu vet ni hur jag bor, eller ja, snart

Det ultimata våldtäcktsskyddet

...och rånskydd, kidnappningsskydd osv.
Haha, om nån vecka så smäller det.
bild lånad från google

Den sista dokusåpan

Jag vet inte om ni hört om den, eller kanske sett den?
Handlar iaf om massa b-kändisar som är kända endast för att de a) skämt ut sig i tv b) knullat i tv eller c) bara är jävligt irriterande.
Iaf, de sätter ihop en dokusåpa med deltagare som är kända från dokusåpor och vinnaren får en egen tv-serie.
Iaf, lång historia kort, zombievirus sprids.
Jag tyckte att det va kul faktiskt, trots att jag hört att många tyckte den sög. Skratta så jag grina när ena sillisen blev uppäten för en av tuttlisorna.
Värt att kolla på, missa ni så finns det på tv6play, orkar ni inte leta upp så klicka HÄR.

Haha ja

Suttit hela dagen och funderat på när jag ska orka lägga upp resultatet då jag använt ricinolja en månad, kommer nog inte hända idag..... De har dessutom höjt till mer än dubbla priset på skiten också, så blir nog inge mer efter denna burk skulle jag tro, fast jo, nu ljög jag.
Idag åkte vovven hem så nu har jag ingen som plågar mig dag ut och dag in... Får vänta tills vi flyttat så får vi se om andra vovven kommer kanske.. VI FLYTTAR OM 5 DAGAR. Jag börjar få sånthär äckelpirr i magen som gör att man tror att man är kissnödig hela tiden, eller så beror kissnödigheten på att jag druckit mycket idag. Hur som helst pirrar det och jag sitter och väntar på att turen ska vända. Att vi inte får nån nyckel, eller att lägenheten är översvämmad när vi kommer in i den, det skulle va tråkigt.
Hmmm... har ni tråkigt, klicka er in HÄR, bruden som har bloggen är nog den härligaste jag varit med om, fatta att va kompis med en sån, damp 24/7, nice.


min bakgrundsbild.. den är från google, den får man sno. till skillnad från bilder på fb, visste ni att även om man är taggad så får man inte använda den hursomhelst? typ profilbild och grejer, det kan polisanmälas, man måste fråga om lov eller ha originalet i datorn. :)

Sluta söka bekräftelse

Finns det något mer störande än folk som inte kan unna någon annan något, utan ska hela tiden säga något för att man ska tycka de är bättre?
Tex, idag har jag klarat att inte käka godis på hela dagen! Svaret då blir, jag har faktiskt inte ätit godis på en månad.
Alltså snälla, personen har väl antagligen kämpat som fan med att klara det, så istället säg grattis, ingen tycker att du är grymt bra om du håller så.. Någon som håller med?
Samma sak med folk som skriver och säger att de mår så jääääävla dåligt, och när folk frågar varför "tar det inte här". Men skriv det inte där till att börja med då? Eller "vill inte prata om det", håll käften om det helt då.
Det är så patetiskt och uppenbart att de är ute efter att få en massa kommentarer om att de är bra eller att det är synd om dem och lalala.
Skärp er, alla tröttnar på att hela tiden höra på gnäll och taskiga kommentarer.

Hur orkar folk?

Jag tror nog de flesta känner, eller vet om någon, som sitter och klagar dag ut och dag in på hur onöjda de är med sin kropp och hur gärna de vill bli smala.
Ändå gör de inget åt saken, kanske dricker nån shake med lågt kalorieinnehåll ibland, käkar massa tabletter som ska hjälpa och sån shit, men sen sitter de där och käkar chips, glass, godis och en massa onödig mat.
Känner ni igen det? Ni kanske är såna själva? Isåfall, shut the fuck up, för det är ingen som orkar lyssna på gnället när ni sabbar för er själva hela tiden.
Tack på förhand.
och nu menar jag inte att det är något fel med att ha stora lår eller slapp mage, bara att gör man så mot sig själv ska man inte klaga dag ut och dag in.

Behöver väl inte ens kommentera vädret?

Nej, för alla vet väl redan......
Dagen börja skit, påmind om saker på ett sätt jag inte ville bli påmind, dampade loss och fixade det. - no memories.
Sen har jag lekt i snön, blivit klassblöt om fötterna och benen i snön, ramlat i snön, fått ont i snön och blivit kall av snön. Mm, fattar ni? Även varit med i snöbollskrig, eller ja. Jag blev attackerad och ville inte vara med, men ja.
Känns väl lite forever young, särskilt med tanke på att jag tvingat killarna att spela pokemon med mig hela veckan. Men man får väl passa på medan man fortfarande är tonåring och kan skylla på det, haha.
Nu ska jag sätta mig och kolla svampbob, häjdå
och bjuder även folket på lite ögongodis

vart tog tiden vägen?

Imorgon, eller ja, idag blir det väl eftersom klockan är efter 12, så är det exakt en vecka tills vi hämtar nycklarna och kan börja flytta saker, sen nästa fredag så ska vi försöka flytta allt. Det om något är glassigt.
Nej men det ska bli riktigt skönt att få flytta, och att det är vi som är skrivna på den så det inte kan komma nån och säga åt oss vad vi ska göra bara för att.. usch..
Aja, nu ska jag tagga inför sängen och L word, sen ska jag försöka packa lite mer imorn kanske...?
Den som lever får se!

The L Word

Efter att så många sagt att the L word är grymt bra så laddade jag ner och började titta på det.
Men man tycker väl att någon kunde gett iaf en liten hint om att det handlar om l som i lesbisk.. Inte för att jag har något emot det, tvärtom, jag tror inte på att kärlek sitter i ett "kön" utan att hittar man rätt, då spelar det ingen roll om det är tjej eller kille, men det hade varit kul med en förvarning innan det ligger massa tjejer och har sex.
Men ja, jag erkänner, serien är bra. Den är vacker. För visst är det så att äkta, rå kärlek är otroligt vackert?
Däremot tycker jag att det målar upp en bild av att alla homosexuella är otroligt kåta och taffsar på allt som finns och vill ligga med allt som rör sig. Så är ingen homosexuell jag känner iaf, inte så brutalt iaf, haha. Nej men det är synd, det är sånt som skapar fördomar och gör att folk blir rädda.

Jobba Jonny

Ska strax göra mig iordning för att åka in till af, ska bara äta lite och så.
Tappat bort mobilen har jag gjort också, den ligger nånstans i lägenheten, utan batteri.
världens mest intressanta inlägg!!!!!!!

lägger slänger in en bild istl. vsg


Men kul

Trött, feber, ont i huvet och uttråkad till tusen, då går det självklart inte att komma in på tpb....
Verkar inte som att det blir nåt sims för mig idag.

Blabla

Den värsta känslan som finns är att sakna någon, trodde jag.
Tills du fick mig att förstå att det är att bli sviken och trasig.
Jag väntar på att bli hel och glömma, varje dag. Men jag har slutat hoppas på att den dagen ska komma. Istället sitter jag och väntar på vem som ska bli nästa att spotta mig i ansiktet.
Du var någon jag kunde prata om allt med, utom en sak, för du brydde dig inte helt enkelt.
Men du, jag saknar inte dig, bara den du brukade va. Den jag trodde att du var.
men jag älskar dig, det kommer jag alltid göra

RSS 2.0