Bild 2!

1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.

3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Skrivlust?

Jag hade en sån enorm lust att skriva en massa, men vad?
Jag kan ju inte direkt skriva som i en dagbok, för jag vill ju inte att vem som helst ska kunna veta vad som helst, även om jag brukar vara rätt öppen och skriva vad som än är på hjärnan.. Men nä.. Vem sätter egentligen reglerna, jo jag.

Precis som i ett förhållande, ingen annan kan förstå reglerna i ett förhållande förutom de som lever i förhållandet. Och varför ens lägga ner tid på vad andra tycker så länge man själv är lycklig med det?
Behöver man 1 veckas tid ifrån varandra ibland, så visst. Måste man träffas varje dag så sure. Det är ingen annan som sätter reglerna, för det är ingen mer som ska vara med och spela.

That's it!

Challenge!

1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.

2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Snodde av Olsson, får se om jag orkar ;)



Söööögäään

Har verkligen lust att göra min 5e tatuering, nu.
Sätta en fin text på revbenen, men jag antar att det kommer göra grymt ont..
Men det är såå snyggt!



En sån, fast annan text och ett snyggare typsnitt.

Mums

Tatuerade killar med töjningar i öronen (inte för stora) måste nog vara det absolut snyggaste som finns.


felsms

Läste precis på felsms att det var en 12årig tjej som var gravid, asså vafan..
När man är 12 ska man bli generad när man pussas, fnittra och berätta för alla och sedan gå hem och leka att barbiedockorna får uppleva samma sak.
Man ska inte ens tänka tanken på vad man kan göra med snoppar..
Jag blir bara trött...

hm

Bara för att du inte kan se något, betyder det att det inte finns?
Om du glömt något, betyder det att det aldrig hänt?

Tänk om alla ser färger på olika sätt, så mitt rosa kanske är någon annans grön, det skulle ju förklara varför vissa tokmatchar färger som inte passar ihop.

Om man sitter och koncentrerar sig riktigt hårt på att hata någon, kan personen då känna hatet?

Om mina föräldrar väntat en dag med att ha sex, skulle jag fortfarande vara jag eller skulle jag vara en helt annan person?
Kan spermier tänka? Värdelöst liv annars, simma runt i en påse, skjutas ut i en kladdig gång och tävla med en miljon andra för att komma först till en rund, konstig grej.

Nä nu ska jag ut och gå med David och diskutera snoppar.


10 saker du inte visste

  1. Jag är så mörkrädd så att om jag glömmer att tända lampan i trappen så ropar jag på mamma och ber henne tända och jag står helt stilla tills hon tänder för jag vågar varken gå uppåt eller neråt.
  2. Jag verkligen hatar ärtor, spottar ut som om jag råkar få en i munnen.
  3. Jag äter inte "skinnet" som är på clementiner och mandariner.
  4. Sockerkaka och liknande kakor får mig att må illa.
  5. Jag kröp aldrig när jag var liten utan åkte fram på rumpan.
  6. Jag har aldrig gillat välling.
  7. Jag var kär i Aaron Carter när jag var liten, ni vet "I want Candy"
  8. Jag hatar att använda långkalsonger, jätte obekvämt!
  9. Jag är verkligen sämst på att packa saker i väskor och påsar.
  10. Jag tror på att det händer något när man dör.

Vad jag gör varje dag på bussen

Först går jag in på kissies blogg, inte för att jag tycker om henne, tro mig, jag tycker hon är dum i huvet. Men hon är otroligt underhållande, det är det ingen som kan säga emot, för det är hon. Hon är rolig, korkad och helt dum. Hon väcker tankar och upprör allt och alla. Man hittar alltid något att störa sig på när man klickar sig in på bloggen.
Jag tror att om hon skulle sluta retuschera sina bilder så grymt mycket så skulle jag nog gilla bloggen mer...



Sen klickar jag vidare till Amirs blogg, jag älskar honom. Han har verkligen en underbar personlighet (på bloggen iaf, irl har jag ingen aning om hur han är). Förut läste jag nästan aldrig hans blogg, men efter att han varit med i Bella & Tyra show, när han smiter in på tunnelbanan och vill ha gratis korv osv, så har jag läst hans blogg nästan varje dag, så otroligt härlig och jag älskar hans bilder och hur han är så öppen med att han är bög.


Vad hände?



Hade ingen mottagning alls på mobilen igår, men jag kunde ringa, smsa och surfa utan problem..?
Dagens ilandsproblem alltså..

Frukost


wrap your feelings in cotton

Jag skulle ge dig allt, bara du bad mig.
Jag kan vara allt för dig, bara du vill.
Bara säg till, och jag finns där.

gaddning blir!

Imorn går jag och Sarah till exclusive och bokar tid för gaddning, naaaajs, hoppas på att dom har tid redan imorn!


Klassiker

"Vi delade på kärlek, jag tog kär och du tog lek"
"Om ditt hjärta brister, laga det med karlssons klister"
"Jag älskar dig och jag släpper aldrig taget, jag finns för dig när det stormar på havet"

Hur många kärleksmeningar/dikter/texter finns det egentligen?
Och varför är det alltid dom om lycklig kärlek som är töntigast?
Typ, bara den som kan rista in ditt namn i solen älskar dig mer än vad gör.
Blääääh, jag spyr. Och nåt jag verkligen spyr på är små fjantar som varit tillsammans med någon i en dag eller två och älskar den personen mer än någon annat och det känns så otroligt bra lalala. Sen förlovar dom sig efter nån månad och gör slut nästa hejaheja!

Jag vet inte när jag sa till Henrik att jag älska han, jag hade känt han ett bra tag iaf, varit tillsammans med han..jag vet inte hur länge? Jag slänger inte ut det till vem som helst, den jag säger det till, den älskar jag verkligen.. När jag var tillsammans med Oscar, då sa jag det till någon för första gången, han var nog första killen jag älskade.. Ett halvår tror jag det tog innan jag sa det. Om det inte var mer. Riktigt så lång tid tog det inte med Henrik, för han fanns hela tiden när jag var ledsen i början (nu med) och ju mer tröst, desto mer tycker man om nån..? Efter ett pissdåligt förhållande så var Henrik en drömprins, en sån man drömmer om, hur kan man motstå att börja älska någon som är exakt vad man alltid drömt om, någon som ger en precis allt man behöver.

Söker man på ordet "drömprins" på google får man bla fram dessa bilder:






What theeee...

1. Om du tycker att du är fet så är du antagligen det. Fråga inte oss hela tiden!

2. Lär dig hela toalettlocksproceduren: Om det är uppfällt så är det bara att fälla ner det. Enkelt!

3. Födelsedagar, alla hjärtans dag och årsdagar är inte till för att se om vi kan hitta den perfekta presenten. En gång till.

4. Om du frågar en fråga som du inte vill ha svar på, var då beredd på ett svar som du heller inte vill höra.

5. Det finns tillfällen då jag inte tänker på dig. Acceptera det.

6. Fråga mig inte vad jag tänker på om du inte är beredd att diskutera saker såsom navelludd, lumpen och Ferrari.

7. Hundar är bättre än katter. Punkt. Slut.

8. Lördag är lika med V75. En sådan sak är jämförbar med fullmånen och tidvattnet. Du kan inte göra något åt det.

9. Shopping är inte en sport.

10. Du ser snygg ut i vilka kläder som helst. Jo, det är sant.

11. Att gråta är utpressning. Gråt om du måste, men var beredd på att vi inte tycker om det.

12. Din bror är en idiot, din förre pojkvän är en idiot, och med största sannolikhet är din pappa det också.

13. Be om det du vill ha. Subtila vinkar funkar inte.

14. Nej, jag vet inte vilken dag det är idag. Jag har inte vetat, vet inte och kommer aldrig att veta. Skriv upp våra speciella dagar på väggkalendern!

15. Du har tillräckligt med kläder.

16. Du har för många skor.

17. Att stå upp och pinka är mycket svårare än att sitta. Det är totalt omöjligt att sikta rätt varenda gång.

18. De flesta killar äger två eller tre par, så varför tror du att vi är kvalificerade till att, bland trettio par skor, leta fram ett par som passar till din klänning?

19. Ja, och Nej, är klart godkända svar.

20. En huvudvärk som hållit i sig de senaste sjutton månaderna är ett problem. Gå till doktorn!

21. Din mamma måste inte vara vår bästa vän.

22. Filmer från Ryssland kan vi väl låta stanna där.

23. Fejka inte. Vi är hellre ineffektiva än förda bakom ljuset.

24. Det som vi sa för sju eller åtta månader sedan är inte godtagbart i en diskussion idag. Allt vi säger blir ogiltigt efter sju dagar.

25. Om inte du tycker om flickorna i Cafe och Slitz, så tro inte att vi tycker om såpoperakillarna.

26. Om något vi sagt kan tolkas på två sätt, och ett utav dessa två sätt kan få dig att bli ledsen, så kan du hoppa upp och sätta dig på att vi menade det andra.

27. Låt oss titta. Om vi inte får titta på andra kvinnor, hur ska vi då kunna veta hur snygg du är.

28. Du kan antingen be oss göra en sak. Du kan också berätta hur du vill att vi ska göra det, men du kan inte kombinera dessa två alternativ.

29. Förhållandet kommer aldrig att vara som det var de två första månaderna.

30. Christopher Columbus behövde inte stanna till och fråga efter vägen, och det behöver inte vi heller.


Om killar verkligen tänker så, då lovar jag, då blir jag lesbisk, på riktigt.

Inte bra

Känner mig sjuk, fryser och ont överallt.
Har verkligen inte ork till att sitta i skolan.. gå hem?


..............

Sparka undan mina ben och titta på medan jag faller mot marken.
Håna mig för att jag var så klumpig, när du vet att detta inte var något som endast jag var orsaken till.
Sparka på den som ligger.
Du kan ju spotta på mig när du går så vet jag när du försvinner.

"Du vet att det är farligt att väga för lite"

"När man är 168 cm lång och tränar så ska man väga ca 68 kg".
Jag lovar er, skulle jag väga 68 kg skulle jag nog.. jag vet inte vad.
Fett sätter sig inte snyggt på min kropp, det fördelar sig på dom fulaste ställena som finns:
ansiktet, magen och låren.
Inte okej.
Jag önskar det kunde dela ut sig, då skulle jag inte ha något alls emot att gå upp i vikt.
För tillfället är jag påväg ner. Först var det inte medvetet, nu kom jag på att jag ska ta studenten och måste se snygg ut, då blev det plötsligt medvetet.
Äter nästan inget godis, ingen dricka och jag rör mer på mig.

Och hur funkar min kropp?
Släpper kilo efter kilo, men inte från dom fula ställena.


Bläh

Fick studentmössan idag, insåg att nu, nu är det inte långt kvar.
La ner mössan och trängde bort alla tankar.
Nu vill jag inte se den mer.. Jag vill inte ha student, inte än, om något år kanske.

Nu ska jag leta hår och satsa på att bli slim och snygg!


ten sweet things

  1. Jag kommer troligen bli nya Peter Pan, jag är omogen och vägrar växa upp
  2. Jag har tyckt att bruna ögon är det snyggaste som finns ändå sen jag var..3?
  3. Jag står fast vid att vissa personer är som gjorda för att hacka på
  4. Jag kan skratta åt precis vad som helst
  5. Jag kan inte låta bli att skratta om något i kul, även om det är en seriös situation
  6. Jag har lika stora/små fötter som min 7 år yngre lillasyster
  7. Som för övrigt har samma smak på kläder som jag
  8. Moulin Rouge är nog i särklass den bästa film jag sett
  9. Jag går runt naken på morgonen när ingen är hemma
  10. Jag tycker om att känna på mina bröst

.

Inget med dig är vanligt
Inget med dig är förutsägbart
Du får mig snurrig och förvirrad (allt är nytt)
Tills nu trodde jag att jag visste vad kärlek var
Inget att förlora
Det är förstört
Mönster faller isär lika fort som jag, men nu

Broar bränns
Kanske lär jag mig
Ett nytt sätt att prata
Nu ser jag inte hur något ska vara
Som det var förut
Är det för att?

Baby, du är så ovanlig
Har inte någon berättat att du ska krossa mitt hjärta?
Jag förväntade det.
Så varför har du inte?
Baby, du är inte ens mänsklig, för endast en ängel kan vara så ovanlig
En underbar överraskning jag kan vänja mig vid
En ovanlig du

Unusual you - Britney Spears

"And you'll be crying why me"

Jag känner igen blicken hos någon som håller på att ge upp.
Ögonen lyser av misslyckande och hopp om räddning.
Jag ser mig själv i spegeln varje morgon, ögonen lyser verkligen, speglar vad själen säger. Would you give up already?
Att jag ser det i mina ögon är ingen överraskning, men varför ser jag det i dina ögon?
Varför ser det ut som att du redan har gett upp, du tror inte på räddning, för du har redan kastat allt.
Du säger det inte, du vågar kanske inte ens inse det, du vill inte ens säga sanningen till dig själv.
Men jag ser, jag ser för jag känner igen blicken.

Ju längre du ignorerar det, desto trasigare kommer jag bli. Dag för dag.


Duck sauce

Jag känner för att åka och tatuera hela kroppen med en massa skit som jag vet exakt vad det betyder, allt för att få mig att hålla huvudet högt, hjälpa mig andas när jag håller på att drunkna eftersom det är något som försöker dra ner mig flera kilometer under vattenytan. Små fina ord som hjälper mig, symboler för allt jag står för, men måste påminnas om dagligen.

Jag har lust att ta ut alla pengar jag har och åka och köpa en liten hundbäbis, en bäbis som blir min. Som behöver mig 24/7 och sin visar det.

Jag vill hitta en tidmaskin och åka tillbaka i tiden, krypa ihop och lyssna på orden "du är bra, vi fixar allt".


sen gör vi sånt som smarta bloggare gör:
sätter in en rolig bild så glömmer alla bort att texten inte var rolig

Slips through my fingers

I'm about to lose it..
Nån som har nåt tips?


Har inte lust med nånting, funderar på att stanna hemma på fredag bara för att jag inte orkar gå upp i tid till skolan och jag orkar inte tänka. Sen dra i mig en grogg eller två och sen dra iväg på bio med Sarah, Emil och Amanda och sen åka direkt till David och dra i mig ännu mer så jag blir glad och gullig.. Eller vad jag nu blir. Stryk det sista kanske. Jag tänker ju iaf inte sitta hemma och tänka på saker, det är en sak som är säker!

Bläh, låt dagarna gå fort.



?

Om man skulle sluta använda kläderna, skulla man då få vinterpäls när det börjar bli kallt?


H&M

Fick nyss sms om att mitt paket är i Sunne efter 5 och bara att hämta ut.
Så nu ska jag vänta på att skolan ska ta slut, fika en sväng med Niklas och sen iväg till Sunne och hämta ut paketet!

RSS 2.0