Skin som den sol du är

Mamma sa åt mig när jag var ung
Sa "sitt brevid mig min enda son
Och lyssna noga på vad jag säger
Och om du gör detta kommer det hjälpa dig en vacker dag

Ta din tid, lev inte för fort
Problem kommer och de försvinner
Du kommer hitta en kvinna och du kommer hitta kärlek
Och glöm inte att det finns någon ovanför

Bli en enkel person
Bli något du kan älska och förstå
Älskling, bli en enkel person
Gör du det för min skull om du kan?

Glöm bort din törst efter rika mäns guld
Allt som du behöver finns i din själ
Och om du kan göra det, åh älskling, om du försöker
Allt som jag vill ha från dig min son är att bli nöjd

Oroa dig inte
Du finner dig själv
Följ ditt hjärta
Och inget annat
Och om du kan göra det, åh älskling, om du försöker
Allt som jag vill ha från dig min son är att bli nöjd"

Shinedown - Simple man



De va la gött?

Är på underbart humör idag, började dagen med lite lalalala, haha nämen började med att äta toast med Sarah, softa i solen och sen dra till skolan och imorgon börjar lovet!
Den stora frågan är bara, vart ska man va på valborg..?
Frågade Sarah och hennes svar var: jag är där inte du är.
Så vi får väl se om det blir Karlstad eller Sunne eller någon helt annanstans kanske, det märks.

Nu vill jag hem till min Mattias <3



I wish that you could see, all that's left of me

Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig utan dig.
Men nu känner jag mig mer hel än vad jag någonsin gjorde med dig.
Jag tror fortfarande på kärleken, att det finns någon som är perfekt, nån man klickar med så hårt att man inte kommer loss, att man inte vill komma loss.
Enda skillnaden nu, är att jag insett att det inte är du, att det aldrig varit du.
Du hatade honom, sa att han var en idiot som behandlat mig som han gjorde, men du är inte bättre du. Jag var bara för blind för att se det innan, men nu ser jag, jag ser så klart.
Får någon månad sen skulle jag gått över eld för dig, nu vill jag inte ens titta på dig.

Jag är fri, jag är lycklig.


Misstag

Det största misstaget man kan göra är att öppna sig totalt för fel person.
Detta har jag gjort flera gånger, så jag tänker börja om, bara berätta saker för personer jag vet att jag verkligen kan lita på, för att fel saker inte ska komma ut.
Jag tror jag har tre personer, förutom kanske mamma.
Tre personer som jag litar brutalt mycket på, som jag verkligen litar på inte öppnar käften för att de blir sura eller arga.
De tre bästa.

<3

Can we pretend that airplanes in the night sky are shooting stars?

"Vad som än händer så kommer jag aldrig att kunna snacka skit om dig, jag kommer inte ha något elakt att säga, vad som än händer. Jag älskar dig"

Saker som man inte kan hålla ska man aldrig säga till nån, kan du inte älska mig no matter what, så säger du inte det. Tycker du inte att jag är perfekt, påpeka det inte ens. Man behöver inte säga en massa strunt bara "för att" "det är sånt man ska säga" "jag ville göra dig glad", när sanningen slår till en i ansiktet så gör det så förbannat ont att det liknar inget annat.

Jag förstår inte hur jag lyckas bli så blind hela tiden, inser alltid för sent att det varit så grymt fel hela tiden.
Love, actually, jag blir så dum av dig.


Dagens sanning

Jag har verkligen problem med att skilja på höger och vänster, därför:


I thought we had it all

Hur kommer det sig att allt ska komma på en o samma gång?
Och är det inte jag som är förbannad så är det Sarah ?
Och när jag är förbannad så blir Sarah förbannad och när hon är förbannad så blir jag också det.
Vi har blivit connected på ett helt annat level, vi lever oss in i varandras känslor och när något bråkar med den ena så exploderar den andra av ilska, just för att vi inte tål att den andre blir sårad.

Jag älskar dig, du är det bästa jag har.


Hell yeah

Jag ska bli som en vampyr, kall och okrossbar.
Jag skippar nog att glittra i solen, det har jag ju iofs redan parfym som fixar åt mig.

Nu kör jag på det, hej.


Men vafan..

Gick och va bra asbra humör och sen bara wheeeeeeei *pil rakt ner*.
Fattar inte hur du lyckas med att få mig grinig hela tiden? Du behöver inte ens säga något dumt, men jag blir förbannad bara av tanken av dig och allt du sagt/gjort osv.

Blir ännu argare av att jag ska va kvar i skolan till 5 också med engelska, fattar inte ens vad jag ska göra där när läraren bara klagar på att jag måste jobba och grejer, men när jag ska prata med henne så tar hon alla andra innan så jag hinner sluta innan hon är klar, feting tumme upp!

Ska träffa Niklas en sväng sen iaf så hoppas på att jag blir på bättre humör då, det brukar han ju lyckas med iaf.
Sen ska jag bara åka hem och begrava mig i sängen och aldrig mer gå upp, jepp, that's my life.


10 saker du inte visste

  1. Jag tycker små toaletter är läskiga så jag går alltid på handikapp toan om den är ledig.
  2. Jag har fobi för smutsig disk.
  3. Jag tycker inte att dregglande ungar är söta.
  4. Stora kläder är det absolut skönaste jag vet.
  5. När jag är arg kan jag slänga ur mig vad som helst och oftast som jag vet sårar den andra.
  6. SATC är det underbaraste någonsin, inga tvivel!
  7. Jag älskar att nörda olika serier, nu ska jag börja med desperate houswhifes.
  8. Guacemole och doritos är det absolut godaste man kan mysa med framför tvn!
  9. Jag har otroligt svårt för höger och vänster.
  10. Det finns en person jag älskar mer än något annat, Sarah Magnusson.

HAHA

min humor är oslagbar!


Meeeow?

Fick sån lust att sätta mig och knarka kärleksfilmer som Moulin Rouge, Ps I love you, Dear John, A lot like love.. Jaa, you name it.
I feel it in my fingers, in my toes, love is all around me, and I feel it grow.

Försöker få ner vad jag tänker och tankarna bara flyger runt som om det skulle vara orkan i hjärnan eller nåt, WATCH OUT FOR CATHRINA! Nej, du får jag ta och lugna ner mig.

Ska försöka ragga skjuts till Sunne på fredag också så jag slipper sitta hemma själv och uggla hela helgen som ett jävla mobboffer.

Är det såhär när man är kär när man är liten..?

PEACE OUT!


tias <3

OMG what a wonderful surprice..?

Jag vet inte vad jag gjort
Eller om jag gillar det som jag påbörjat
Men något sa åt mig att springa
Och älskling du känner mig, det är allt eller inget
Det var ljud i mitt huvud
Små röster som viskade
Att jag borde gå och det här måste ta slut
Och jag märkte att jag lyssnade
För jag vet inte vem jag är, vem jag är utan dig
Allt jag vet är att jag borde
Och jag vet inte om jag kommer tåla en annan hand på dig
Allt jag vet är att jag borde
För hon kommer älska dig mer än vad jag kan
Hon som vågar stå där jag stod
Du förstår jag trodde att kärlek var svart eller vitt
Att det var fel eller att det var rätt
Men du lämnar inte utan ett bråk
Och jag tror att jag är lika förstörd inuti

Och jag kommer inte bli långt borta från dig om du skulle ringa
Du betydde mer för mig än någon jag älskat över huvud taget
Men du lärde mig att lita på mig själv
Så jag säger till dig, detta är vad jag måste göra

Missy Higgins - Where I stood

gone

Om du bara skulle försvinna, det skulle inte göra mig ett skit.. Jag är så trött på hur otroligt omogen det går att vara, och ja, jag vet att jag själv inte är så jävla mogen, men jag kan iaf skärpa till mig och va seriös ibland iaf.. Men du, det går tydligen inte alls det. Jag blir så trött på mig själv när jag inser hur jävla blind och förlåtande jag varit, fast det är ju så jag är.
Men bara därför behöver man ju inte utnyttja det, man kan inte anklaga någon när man är så grymt mycket värre själv.
Sleeping with a broken heart, the hardest part of this is leaving you, I don't mind  o sån skit, screw it.

RSS 2.0