stop hatin'


Fuck u right back

Vet inte hur många gånger jag hört att tjejer absolut inte får ha keps, för det är bara killar som passar i det.
Tjejer ska inte gå i baggybyxor och en stor t-shirt, det är en killstil.
Ska en tjej på fest måste hon absolut klä upp sig, för man kan inte gå på krogen i slappa kläder och nästan zero smink.
 
Men vet ni va, skit fullständigt i det.
Det finns tjejer som passar så grymt mycket bättre än de flesta killar i keps.
Slappa kläder är det skönaste som finns, det underbaraste som finns är nog hoppa i ett par lösa byxor som inte sitter åt nånstans och sen en t-shirt som är så stor att man nästan försvinner och sedan bara slippa tänka "ser jag tjock ut, putar magen ut?för det syns inte! Sen bara glida ner i ett par riktiga skatedojjor och glida in på krogen som en kung, det finns inget som slår den känslan.
 
nej just ja, man ska ju inte tänka på vad som är skönt.
 
Fuck you, ska köpa en hel garderob med nya slappbyxor och handla upp hela one off och random brand för att sedan bara glida, finns inget snyggare än det.
 
japp, ni förstår precis vad jag menar.
bilden kommer häääärifrån.

mjusick

 
svalkar vinden värmer solen
ser du något bakom molnen
känner du lyckan genom sorgen
jag har inget mer än mina
 
Svenska björnstammen - Svalkar vinden
 

Sjuk/frisk/bra/dåligt/kul/nej

Nu är det söndag, eller ja om 45 min så är det måndag men ja.
Hade jag varit frisk hade jag gjort första riktiga dagen på jobbet imorn, men nej. Inte så lätt att jobba som försäljare när man tappat rösten, haha. Så istället får jag sitta hemma imorn och försöka bli frisk så jag kan börja dra in stor kovan sen, haha! Nej men ärligt, jag ska bli rik.
 
Men för tillfället ska jag ta med min röv och lägga mig i soffan och dra på The L word, niiiiiiiiiiiiiz.

Ha det förjävligt och hoppas ni är lika sjuka som jag. Smällfet kyss med bakterier!
 

MJ <3


Jahaja

Var ute i torsdas, tempel och sån skit, igår låg jag med pojkis i soffan och bara glodde på film, dock så tycker ju min kära pojkvän om att kolla på skräckfilm, jag däremot har så livlig fantasi att jag nästan tror att precis allt är på riktigt och blir livrädd för minsta lilla, efter filmen är slut när det är mörkt. Det kan jag ju tala om för er att det är inte så rockigt.
 
Idag åkte vi till skåre och spelade lite pokemon, drack osv, åkte hem och spelade lite mer pokemon, haha. 
Det va ju fint och så och nu ska jag gå och lägga mig för nu har jag spelat lugn musik i en timme eller nåt för att bli trött, och det lyckades ju fint kan jag säga.
 
Gonatt!
 

I believe

Jag tror
att detta endast är himlen för mig
Och jag kommer försvara det så länge jag kan
stanna här i tystheten
Om jag väljer det
kommer du försöka att förstå
Bethany Joy Galeotti - Elsewhere




Sjuk as hell!


Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Du vet mycket väl vad du gjort (gjort, gjort mot mig)
den där blicken du ger mig är gammal nu (nog för mig)
jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill
så hälsa ditt hjärta att allt är slut (död för mig)


Norlie & Kkv - Tröjan du hatar



<3


<3

Har nog den coolaste hunden ever.


Inte för att vara den som är den, men..

När ska folk sluta våldta svenska språket?
När man skriver "sätt" menar man hur något är, hur någon beter sig. Kanske det kan funka med att du sätt potatis, fast egentligen heter det ju satt.. Men ja, det funkar bättre.
Menar man att man såg något heter det "sett".
Det heter aldrigaldrigaldrig "endå", det heter ändå.
Och ända är något du sitter på (rumpa alltså) inte det enda om man menar tex att laktosmjölk är den enda mjölk jag kan dricka.
Snälla sluta ordbajsa skit, det gör ont i ögonen och man blir snurrig av att man inte förstår vad ni vill komma fram till.
Skaffa er en sådan, eller pay attention i skolan.

Breathe

Bara stäng ögonlocken och ta ett djupt andetag.
Andas.
Släpp allt du tänker på.
Ignorera att du egentligen bara vill lägga dig och gråta.
Andas.

- vad kan jag hjälpa dig med?


Tell 'em all!

Jag förstår verkligen inte grejen med att lägga upp nästan allting man gör på facebook, för det första är det ju sjukt tråkigt att läsa en massa onödiga statusar hela tiden. Typ: nu käkar jag frukost. Nu ska jag ut och gå och sen handla osv.
Blää jag spyr på människor som verkligen bajsar ut statusar flera tusen gånger om dagen.

Här har ni en bild på mina strumpor, jag måste köpa nya för de är för stora, intressant va? :)


tid, tack

Känns inte som att jag har tid med nästan någonting, eller så har jag det och det är lusten som saknas.
Vill ta med mig voffi och pojki på en fet semester nånstans och bara slappa, det skulle va fint.

RSS 2.0