Taggar!

Sitter i skolan och längtar till ikväll, kommer bli rätt nice tror jag, fest med hela klassen typ (Y)
Varför stavas det längtar när man uttalar det länktar ?
Varför låter fiskmåsar mer än andra fåglar ?
Varför är tanter så griniga och släpper inte över en när man ska över övergånsstället ?
Och varför hatar man vissa men ändå är besatt av att vara trevlig ?

Massa frågor, kanske inga svar.
Jag älskar Sarah Magnusson, hon finns alltid där när jag behöver.


VIP kväll

Kom nyss ut ur duschen, nu ska jag bara dra på mig kläder och sen försöka äta nåt.
Sen blir det vip-kväll, se om det finns några roliga gratisgrejer att sno med sig hem.

Hörs senare ;)

Negativ ?

Sarah påstår att jag är negativ idag, kan det verkligen vara så ?
Jag ville inte gå upp eftersom jag hade ont.
Jag ville inte gå ut för det regnade.
Jag ville inte gå till matsalen för jag trodde det var äcklig mat och det var kallt ute.
Nu sa jag att nåt såg äckligt ut, då sa hon "faan va du är anti idag"
Ja, jag kanske är det.

Men man kan ju inte gå omkring och vara glad och positiv varje dag, så funkar det ju inte. Någon dag då och då måste man vara trött, sur och negativ. Annars kan man aldrig uppskatta allt bra som händer dagar då det inte är något negativt. Så tror jag att det är iallafall, you can't fight war with war eller nåt, det hörde väl inte till saken. Men ja.

Tack för mig!

Jag lever!

Men jag känner mig rätt mörbultad .. Har blåmärken över benen, en bula i pannan och asont i ryggen och magen, men det var ju faktiskt värt det eftersom Boda Borg är grymt kul! Eftersom min grupp vann gratisbiljetter dit så blir det väl dit snart igen :)

Nu ska jag sova lite tror jag, för faaaaan va trött jag är. Men jag fixade engelska b np nyss iallafall, bevis på att jag kan jobba när jag är trött (Y)

GONATT


så känns det just nu, haha

Åh shit

En hel dag på Boda Borg = man blir helt slut.
Men grymt kul är det!

Nu orkar jag inte skriva mer, så trött är jag.
Gonatt

Boda Borg imorn

Imorn drar hela tvåan till boda borg, fett kul!
Värt att slippa en hel dag i skolan och få ha kul istället, det vet jag ju iallafall!

Ska sätta mig och snacka med Henke och Alex nu, hörs!

Uppmärksamhet ?

Är det verkligen så viktigt att vara känd och ha massa folk efter sig hela tiden ?
För vissa verkar det vara drömmen att synas, dock tror jag på Andy Warhol. Man får sina 15 minutes of fame. Man blir igenkänd och mår asbra, sen när de där 15 minuterna gått så blir man en nobody igen, bortglömd. Kanske någon kommer ihåg dig, antingen som något positivt eller som något negativt, men vem bryr sig. Det är ju bara några få som ens inser att du existerat.

Om man fick välja så skulle jag sätta många fina och ärliga vänner framför att bli känd.
Det håller så mycket längre.


Kul liv?

@school

Som sagt, sitter i skolan, har matte, men ingen lärare så ni kan ju bara gissa vad klassen gör, och nej, det är inte matte.
De flesta sitter och planerar inför helgen, de flesta av oss kör väl party tillsammans tror jag, ska bli fett kul iallafall!

Ska bara sitta här och vänta på att få sluta, sen drar jag till sats och dansar lite negerdans, det är kul :)

Men vi hörs väl senare!


Natti!

Eller ja, inte än egentligen, men ska snart åka till Henrik så det blir inga fler inlägg.
Men satc blir det iallafall, det är bra grejer det, har ni sett det nån gång ? Verkligen asgrym serie, lånar ju alla säsongerna av Sarah. Dock ser jag om dem eftersom Henrik kom på att han också ville se, men jag säger inte nej till det eftersom serien är så grymt bra, har ni aldrig sett det så borde ni absolut börja, det kommer ni inte ångra!

Så nu ska jag väl börja packa så jag kan dra mig, får se om Sarah orkar lyfta sig från min säng också ;)
Seeyaaaa


Här igen :)

Nu har jag tränat, även hunnit med att ha i färg på Sarah, sen hoppat in i duschen och passat på att raka av min vinterpäls på benen :)

Nu hoppa sarah in i dushen för att skölja ur färgen, får väl se hur det blev, vi upptäckte dock när vi kom hem att vi köpt toning istället för permanent, ooooops ...

Nu blir det family guy, vi hörs :)


Gammal bild på mig och Sarah

Snart blir det träning!

Sarah är snart här och då ska vi iväg till sats och bränna lite fett :) -som bup inte vill att jag gör.

Iaf, hon är väl snart här så får väl se vad det blir för nåt :)

seeeya

Att orka eller inte orka ?

Vet inte hur mycket pengar jag har på kortet.
Ska jag orka mig in till stan för att kolla det ?
Eller ska jag skita i det och ta det senare ?
Eller ska jag kanske kolla om luften i cykeln räcker så jag kan cykla o kolla ?

Eller så chansar jag och går till ica ändå ?

Ja det är frågan ....

Nu är det dags för frukost och sen plugg!

Helt ärligt, jag måste börja ta det där med mat på allvar, det börjar bli illa.

Jag är tillbaka!

Uppdateringen, ja den har varit kass, men jag har verkligen inte haft tid, har inte orkat.
Ibland måste man ta sig tid och sitta utan en dator, klara sig utan att ha kontakt med allt och alla.
Jag tycker alla verkar tappa taget om verkligheten.
Just nu är det vanligare att man får ett mejl av en kompis på fejjan än att de ringer till en, det är riktigt tråkigt tycker jag, jag älskar ju när mina vänner ringer.
Jag vet, jag ringer nästan aldrig, för jag fyller nästan aldrig på mobilen och då kostar det 2 kr/minuter att ringa, där har ni min anledning, vilken anledning är eran ?

Alla borde ta sig en dag då och då när man är helt utan datorn, visst det kommer kännas tomt som fan, men det är bra att unna sig det, för efteråt känns det så bra, och tänk vad mycket annat man får tid att göra om man låter datorn vila ibland.

Allt det här börjar balla ur tycker jag ..
HÖR AV ER !


Snart åker jag till sunne!

Så det blir antagligen inga fler inlägg, har inte bestämt mig om jag ska orka ta med mig datorn, jag ska ju ändå tillbaka hit imorn så :p

Men ni får väl ha det bra iaf, kan inte skriva mer, måste gå!


<3

Jag hittade en nöt med fräknar

Den åt jag upp, så jag hann inte ta kort, hade inte fått tagit kort ändå eftersom jag satt i klassrummet och hade svenska np.
Det gick rätt bra iallafall, tror jag :p

Nu sitter jag med sarah i min lägenhet, hon ska snart till tåget och jag ska snart städa, haha :)
Vi hörs senare!

Snart blire natti natti

För imorn klockan 08.30 så börjar np i svenska b, det gäller att vara pigg och redo, jag ska faktiskt gå upp halv 8, bara för att verkligen hinna vakna innan provet börjar, rätt smart taktik väl ?

Så nu ska jag bara snacka med Emil om helgen o så, sen hoppar jag i säng och se på satc, det gäller och ladda ordentligt ;)

Men ha det bäst hörni, hörs imorn!


det håret vetni, saaaaakna!

KUHI - varför ?

Kulturhistoria måste vara det tråkigaste ämnet ever, här sitter jag nu.
På kulturhistoria, fast, i nån timme.
Usch.

Åt knappt nåt igår, inte idag heller, eller jag tänkte äta lunch förut, men det var äcklig så det blev inget där heller. Men det började kännas som att jag skulle svimma så jag drog iväg och köpte en smörgås, dock var det ost på .. Så jag vet inte hur magen kommer vara sen .. HAHA.

Plugg nu, hörs senare!


Goddag!

Hann inte med nåt mer inlägg igår, plugagde ju faktiskt utanför skolan igår, men blev fast hos pappa till 9 på kvällen, för det gick inga bussar så jag va inte hemma förän 10 och då blev det borsta tänderna och hoppa ner i sängen för att glo på satc.

Får se om det bli fler inlägg senare, nu måste jag plugga!

Muntliga svenska b np - check!

Japp, jag klarade det, jag svimmade inte, jag svettades inte, ingenting. Dock vet jag inte om det gick så bra, men jag är stolt över mig själv iallafall.
Nu börjar jag ta tag i mig själv igen, ska till pappa om 45 min för att plugga matte t om, hur bra är inte det ? Jag pluggar aldrig matte utanför skolan, jag pluggar aldrig nånting utanför skolan.
Men nu ni!

Nu ska jag fortsätta se på satc me sarah och henrik innan vi åker till pappa.
Ciao


Trött!

Det löste sig i skolan, jag ska plugga lite mer och göra provet på torsda eller nästa vecka istället, sweet!
Nationella gick också rätt bra, nu är det ett till imorn och ett på freda, sen är det inga mer den här veckan. Usch.

Prov tar verkligen kål på en, jag är helt trött nu, orkar verkligen ingenting, eller så kan det bero på att jag åt för mycket ? Kan bli så när magsäcken inte är van mycket mat .. Well well..

Är hos Henrik nu och väntar på att han ska plugga klart, sen ska vi väl till mig så jag får sova länge imorn, börjar ju inte förän 11.40 imorn, vilket betyder att jag kan sova ända till 12, sköööööönt.

Nu ska jag se när fettet skvalpar på Biggest Loser, seeeya.

ingen bild eftersom jag inte har min dator

Muntliga engleska np - check!

Vet verkligen inte hur det gick, men g fick jag iallafall och det är grymt skönt att ha det gjort, nu är det bara samma sak imorn fast med svenska b .. Usch ..
Jag hatar verkligen prov, och jag har matteprov sen också .. och jag har inte pluggat. För jag har varit sjuk.
Ska försöka snacka med läraren så jag får göra det nästa vecka eller något, idag går det ju inte, jag har ont överallt och orkar verkligen inte koncentrera mig. Sätt mig i ett koncentrationsläger så jag kan koncentrera mig ? Nej, haha. Fy va dålig, inte ens kul att skoja om egentligen, bara lite. ibland.

Nu ska jag hålla tummarna, cross my fingers och allt för att hoppas på att jag slipper provet idag, jag har ju faktiskt fullt upp med np denna vecka!


Ja facebook är inte så kul när man får reda på saker man inte vill veta

Växer ?

Nu har jag växtvärk igen, samma som igår, fast det andra benet.
När jag gick i 6an, var 162 lång och fick mens så sa min skolsköterska att jag inte skulle växa mer.
Då blev jag ledsen och trodde jag skulle få spendera resten av  mitt liv som dvärg, nu är jag nästan 170 och känner mig inte alls så kort längre, bara ibland.

Detta har jag hunnit med innan 12, fått växtvärk, tappat mobilen i golvet, trott att mobilen gått sönder. Satt mitt batteri uppochner så jag verkligen trodde mobilen var trasig. Kommit på att det satt uppochner och rättat till det. Blivit lycklig för att mobilen funkar och blivit utkörd ur ett klassrum.
Nu börjar mitt np i engelska b!




Johanna Edin

Johanna Edin är en flicka från Säffle som nyligen flyttat till Karlstad.
Johanna tränar karate och är allmänt farlig.
Johanna är awsome.
Detta skriver jag för hon hotade med att karata ner mig i golvet annars.
Here you biaaaaatch ♥


Nej men ärligt, I love her

Euuuw ?

Vet ni något som är riktigt gross (eller groooows som jag uttalar det) eller ?
Långa tånaglar, har sett att det typ börjar bli inne att ha som fransk manikyr på tånaglarna.
Det är ju hur äckligt som helst.
Jag får panik och klipper dem så fort det börjar bli lite vitt längst ut på nageln och oftast råkar jag klippa dem för kort, bara för att jag tycker det är så äckligt när de börjar bli långa. Usch.

Snälla, klipp era tånaglar, det är hur äckligt som helst!

Jag vet inte om det kanske har något med att jag har fotfobi att göra, eller om det bara är grymt äckligt. Jag hatar fötter helt enkelt, men det finns inget äckligare på en fot än långa naglar.


Ser ni vad jag menar?

Vampyrer

Har nyss sett på Vampire Diaries, alltså från början trodde jag det skulle vara värsta skiten, totalkopia av Twilight, men nu är jag helt besatt av att se avsnitten, det är grymt bra!

Jag tror jag har vampyrfeber eller något, först alla twilightböckerna, sen filmerna och nu VD. Jag får verkligen inte nog, tänk att få leva med den man älskar föralltid, hur underbart låter inte det ?

Och Edward.. Åh Edward. Han har gett ordet kärlek en ny mening, hans kärlek är så djup, så uppenbar.
Och Bella, hon får leva med honom föralltid, hon får känna den kärleken i flera tusen år, hur lycklig måste inte hon vara?
Sen så lockar ju det där med att aldrig bli äldre också, jag har verkligen panik över att jag en dag ska vakna upp med gråa hår och rynkor, och jag är inte ens 18 än!

Jag älskar vampyrhysterin som blivit, finns inte mycket som är bättre.


Min egna Edward, raaaaawr

Hemma

Jag överlevde lektionen och sitter nu hemma framför simpsons, blir ju inte mycket bättre än så :)
Galet sugen på kebab är jag också, med sååååås, som tur är så har jag ju köpt nya tabletter så jag kan äta det. Inte lätt när man inte kan äta vad man vill, det är väldigt jobbigt när man måste läsa på allt innan man stoppar det i munnen, eller när man äter ute och säger att man inte kan äta laktos, så är det nån klant som använder vassle ändå och påstår att det är väl inte samma sak?

Aja, nu kommer väl Henke snart så drar vi till honom, seeyou sen ♥


Sorry!

Blev ingen mer uppdatering igår, hann liksom inte. Åkte hem till Henrik igen och åt och sen satt vi där och såg på ballar av stål och sån skit, sen när vi skulle till mig så gick vi och handlade, sen snackade vi lite med Alex och sen så la vi oss framför satc, och sen var klockan 12, så ja, ni fattar ju själva varför inte det blev nåt :)

Men nu sitter jag iallafall i skolan, känns skönt att vara tillbaka, även om vi just nu har en lektion som verkligen suger!
Men nu ska jag väl försöka koncentrera mig, hörs senare!

Tjenare!

Har just klivit upp typ, om man nu får kalla det så för jag sitter fortfarande kvar i sängen.
Ska väl försöka ta nästa steg och ta mig ur sängen och försöka få något i magen, får väl se hur det går.
Wish me good luck så hörs vi senare

YES!

Rongedal gick vidare även denna vecka, gött!
Nu ska jag fira med cola och Toy Story 1, nostalogi i bött där ni, kommer inte ihåg när jag såg den senast.
Älskar barnfilmer!
Hörs

Körslaget!

Sitter i soffan och myser framför körslaget, helt ärligt rongedal är ju faktiskt bäst, och det säger jag inte bara för att de är från karlstad. De är ju seriöst roligast att titta och lyssna på :) Åker de ut måste jag nog heja på Picasso, bara för att de är rosa och att Marie blev så glad när hon vann idol. Haha. Nä, men de är seriöst den näst bästa kören.

Nu ska jag sitta och hålla tummarna. Kanske bäst att korsa fingrarna också, ifall att det är amerikanerna som har rätt när det gäller tur .. hmmm.. Tåls att tänka på.


Myskläderna!

Snart mat

Som sagt så köpte jag nya mjukisar förut, så nu sitter jag och myser i ett par lila från bikbok, men funderar på om jag skulle köpt ett par small ändå, medium var rätt stort, ahha, aahmen, det äju skönt med stora kläder så det funkar ju :)
Just nu har jag verkligen inget att göra , väntar bara på att körslaget ska börja, men det är ju evigheter tills det börjar så jag tror att jag ska dra med mig Henke ut och gå en sväng, in till våxnäs centrum eller nåt, köpa godis till ikväll kanske  ;)

Nu ska jag mysa vidare tills maten är klar, spagetti och köttfärssås, bättre finns inte !


Det var jag today, innan jag myste ner mig
fuck va kort jag ser ut btw?

Inte orkat vakna än

Eller ja, inte orkat byta om iallafall, sitter fortfarande i pyjamas, eller inte pyjamas men ni fattar. Börjar bli dags snart för vi ska snart åka in till stan och shoppa lite, great. Kanske shoppar för mycket ? Hur mycket är egentligen okej att handla ?
Jag köper nya saker nästan hela tiden, tröttnar så fort på kläder. Har man pengar så har man, hihi ;)
Nejdå jag skoja, ska inte leka Kissie, tänker inte sitta och ljuga om att jag är sååååå dyr och handlar bara dyra saker, jag älskar verkligen att handla på de billiga affärerna, då kan man ju köpa mer :)
Sen att jag har dyr smak är väl en annan sak, men så har jag varit sen jag var liten.
Det är som att jag känner vad som är dyrt och vad som är billigt, för oftast så kan jag kolla på två plagg och bestämmer mig för vilken jag vill ha innan jag ser prislappen, och tyvärr blir det alltid den dyrare..

Därför är det bra att ha en pappa som man kan tigga pengar av, haha ;D
Nej nu ska jag dra på mig jeansen och min myskofta, hörs


saknar det håret

Goooood morgon!

Nyss gått upp nu, dags för frukost, sen drar jag in till stan tror jag. Dags för nya mjukisbyxor, inte lätt när man sliter ut dem, haha.
Sen ska jag til lägenheten en sväng och sen vet jag inte riktigt vad som händer, det märks väl :)
Vi hörs senare

Hur vågar de?

Hur vågar man söka till talang eller idol, ställa sig framför en jury, publik och en kamera och lämna ut sig själv helt åt kritiska blickar.
Sedan när man gjort sitt så ska man nervöst stå och vänta på att juryn ska säga vad de tycker.
Hur tar man egentligen ett "helt ärligt, du suger, är det verkligen någon som sagt att du är bra?"?

Det är grymt starkt av de som ställer sig där, trots allt, det gäller ju att verkligen inte tvivla på sig själv alls, då syns det.
Jag älskar de rappande bröderna som var med på talang ikväll, döcharmiga och bra ju, de förtjänar verkligen att vinna 500 000, eller vad det är man vinner.

Starkt!


Skulle ni våga ?

Sex med en robot ?

Har ni läst om det på aftonbladet ? Eller ja, någonstans över huvudtaget.
Forskare har tagit fram en robot som reagerar på beröring och kan prata, det är väl bara några meningar som typ "ta på mig" ? Och sen kan man ha sex med roboten.
Inte nog med att den är dyr, kostade väl 45000, kommer inte ihåg om det var svenska eller dollar, mycket pengar oavsett. Men alltså, vilken normal person har sex med en robot ? Den ligger helt still, kan inte göra något osv. Är inte det lite som nekrofili, ni vet sex med lik ? Eller som att våldta någon som är medvetslös ?
Jag har alltid tyckt att det är äckligt med folk som har sex med en barbara, men det här är nog ändå värre ändå.
Liksom, hur kan man byta ut en riktigt person mot en tyst, stilla och kall docka eller robot, snacka om närhet...
Nej, desperata killar borde lära sig att gå på krogen och ragga istället för att hålla på med sånt, euuuuuw.


Här har ni henne


Men helt ärligt, om de var tvungna att göra en kunde de väl gjort en snygg?

Snart blir det bilder!

För nu ska jag sätta min älskade kamera på laddning, har faktiskt bara laddat den en gång innan och jag fick den i augusti, verkligen jättebra batteri, för jag använder den varje dag, förutom nu då eftersom jag inte visste vart laddaren var. Lite pinsamt att jag hittade den i lägenheten efter att skällt på mamma att jag var säker på att den var hemma hos henne, för jag hittade den ingenstans hemma hos mig.
Vart laddaren var ?
Jo, den var i kameralådan, där den ska vara.
Jag som aldrig brukar lägga saker där de skulle vara letade självklart inte i lådan, förän igår.
Men nu ska jag sätta i den och bjuda på smarriga bilder, och härliga vårbilder ;)


Bra fantasi?

Jotack det har jag så det räcker och blir över, när jag sover drömmer jag alltid helsjuka saker.
Som inatt tex. då drömde jag att personer och djur hade fått nåt virus eller liknande så de typ hade blivit elaka och ville förstöra och sno saker, men jag hade en spray som jag sprayade i ansiktet på dem och då blev de snälla, men det kom en som hade en regnjacka på sig som han satte framför ansiktet så den funkade inte på honom, men jag fortsatte spraya, så min spray tog slut och då blev jag helt invarderad av folk som snodde alla saker i huset, min mosters gamla hus t om.
Jag märkte att någon hade snott min mobil så jag blev jätteledsen och började gråta så det var någon som avslöjade vem som snott den, och då var det min tremänning, så jag sprang till honom, sa åt han att ta fram mobilen och sen brottade jag ner han på backen och sparkade mitt knä i skrevet på han, så jag fick tillbaka mobilen.

Sen helt plötsligt så skulle jag åka flygplan, jag har aldrig åkt det på riktigt och är verkligen jätterädd för att flyga.
Det spårade iallafall ur så flygplan flög runt varandra, vi landande överallt och det var värsta amazing race och vi skulle göra massa olika uppgifter. Haha.

Ja ni förstår ju själv hur bra fantasi jag har, och det är inte bara när jag sover, jag kan  komma på massa konstiga idéer och saker att göra.

Nu blir det tv, hörs 


Yeeeewhaaaah

Eller hur cowboysarna säger ?

Verkar som att det blir skolan imorn trots allt, även om min mentor tyckte jag skulle vara hemma tills jag varit frisk i 48, men ääääääsch, inget har dött av lite magsjuka :) ? Får väl hoppas iallafall att jag kan gå iväg imorn, orkar inte ligga hemma och va sjuk hela tiden ju.

Nu ska jag väl försöka varva ner så jag kan somna någon gång också då.
Ska hämta kameraladdaren imorn också så ni kan få lite nya bilder, ska försöka ta några bilder om dagen så jag har något att lägga upp här som faktiskt har något med inläggen att göra, haha :)


Bästa serien ever, ska somna till den sen tror jag

Hellu!

Drog ner på stan en sväng förut innan jag gick till lägenheten, hittade ett snyggt linne med en melon på från H&M, kostade bara 29.50, fatta vilket kap, och det var inte ens rea, utan det kostade verkligen så mycket, älskar när man kan få tag på billiga, snygga kläder! H&M och Gina Tricot måste ju verkligen vara det bästa ever, snygga kläder utan att man ska behöva banta resten av månaden för att man köper ett plagg.. *host*MQ*host*

Nu ska jag dra iväg på möte, får väl se hur det går.
Smell you later

Goodmoooorning!

Eller ja, det är väl bara jag som sover så länge antar jag, det är ju så när man är sjuk, men tror att jag kommer gå imorn iallafall, om jag känner mig bättre. Har iallafall utvecklingssamtal klockan 5 idag, får väl se vad han säger om frånvaron, haha, inte lätt med dåligt imunförsvar så man blir sjuk så fort man ser en bild på någon som är sjuk, haha.

Nu ska jag äta frukost och hoppa in i duschen, vi hörs senare :)

YES!

Min dator är härmed fullproppad med Kenny Starfighter, både serien och filmen.
Serien är ju dock bäst, även om jag sett den några ggr.
Men tror faktiskt jag ska se börja se serien igen imorn eller nåt tror jag, ta filmen igen efter det.
Finns inget som slår the true Starfighter


"Saru?"

Första dagen, men det händer grejer!

Som sagt, första dagen för den här bloggen.
Och som ni ser, det händer redan grejer.
Vet ni vem den första som skrev en kommentar var ? Jo, Amanda, ni vet hon som skriver på AmandaVarDet.blogg.se, hon som skärmde hela Sverige med att låta som en hamster och ha inlägg där hon bara sa "mmmmh" "aaaah". Dock verkade det inte vara så många som fattade att hon provecerade?
Jo jag bara slängde in en kommentar på hennes blogg om att jag tyckte det var bra att hon var ärlig i bloggen och inte fejkade och redigerade alla bilder och att hon inte spelar "dyr".
Iallafall så svarade hon, och det var jag ju verkligen inte beredd på.
Men Amanda har iallafall visat mig att storbloggare faktiskt kan ha fötterna kvar på jorden, riktigt trevlig och fin tjej :)


Klicka på bilden för att komma till Amandas blogg :)
Ser ni va fint hår hon har eller ?

Pappa kom hem?

Haha, nej nu menar jag ju självklart inte hem som hem, eftersom min mamma och pappa är skilda sen länge.. Men jag menar till Sunne. Jag funderar nämligen på om jag ska ta ut 2.500 på mitt sparkonto för att köpa min en ipod, det skulle verkligen behövas med tanke på att min stationära älskade dator sedan några år tillbaka är så fullproppad att den knappt går att starta och snart har jag även lyckats med att utnyttja mer utrymme än vad min lilla mac har, inte lätt att gilla photoshop, film och musik, det blir rätt fullt. Planen är alltså att lägga in all musik på ipoden så ska jag inte ha nån musik alls på någon av datorerna och sen lägga in alla bilder på macen, kanske att jag lägger in filmerna på ipoden också, beror på hur smidigt det är att titta på film med den inkopplad i datorn :)

Men jag får se, ska kolla vart i stan man köper den billigaste, det är så drygt att köpa på nätet, dessutom älskar jag ju när jag får med mig sakerna direkt hem, har ni läst förra inlägget så fattar ni, ahha!


be mine

Shopoholic?

Så fort nästa studiebidrag ska jag dra iväg och köpa ett par nya vårskor tror jag, eller jag kanske en ny tröja.
Eller kanske något annat nytt ? Jag måste ju ha en ny kula till läppiercingen, eftersom jag har en tendens att tappa den hela tiden, vet inte hur mycket pengar jag lagt ut på nya kulor hela tiden, haha, tur att hålet inte kosta något att ta, bra med kompisar :)

Börjar undra om jag kanske är en shopoholic, jag titta på "En shopoholics bekännelser" och kände igen mig lite, förutom att jag inte har några kreditkort, ibland känns verkligen som att jag mååååååste bara köpa det där (vad det nu kan vara) det känns som att jag kommer gå under om jag inte köper det. Och köper jag det inte så går jag och tänker på det tills jag köper det. Och när jag väl köpt det så ångrar jag mig och sedan glömmer bort det.

Ha det bäst


Första inlägget :)

Tjena tjena!
Hoppas ni har det bra, det har jag iallfall, förutom att jag har magsjuka alltså.
Men vem har tid att tänka på det när man tittar ut genom fönstret och inser att nu, NU är det äntligen vår!
Jag lyckades överleva istiden 2010 och nu hoppas jag på den bästa sommaren ever typ.
Fortsätter det som det gjort den här veckan kommer ju sommaren bli grym iallfall, hur varmt som helst ute och det finns ingen snö alls och nu har de äntligen börjat sopa bort allt grus som kommit under vintern, hur skönt får det bli ? :)

Nu ska jag ta mig en tupplur, ha det bäst! ♥


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0