<3

Jag har världens bästa pojkvän. Världens bästa hund. Världens bästa katter, även om den ena är bitchigast i hela världen och hatar mig när jag pussar henne.
Igår var jag så hungrig att jag trodde jag skulle spy rakt ut, men pojkis fixa mat snabbt som busen så det gör väl inget idag, dumt att va bitter.
 
Jag kan titta tillbaka och tänka på hur jag hatade vissa människor för ca 2 år sen, som jag idag kan umgås med och t o m tycka om, trots att jag just då hellre skulle vilja se ligga nedslagna i ett gatuhörn eller nåt. 
Jag har lärt mig att förlåta, att gå vidare, allt man behöver göra är att prata ut och börja om. Jag har blivit riktigt grym på det måste jag ändå påstå.
 
Nu ska jag sätta mig och spela wow, och nej, det är inte töntigt när tjejer spelar det, fact is att killar älskar det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0