Don't let me get me

Du måste stå på dina egna ben, för det är ingen annan du kan lita på lika mycket som dig själv.
Det är allt jag lärt mig, hårt att lära en 7åring det kanske, men jag har lärt mig.
Och jag har aldrig någonsin ifrågasatt det, gör någon mig besviken så släpper jag kontakten och vägrar prata med den på ett tag, visar att jag kan stå själv.

Jag är hård, jag vill inte släppa in någon, jag vill vara själv för jag vet hur jobbigt det är att bli sviken.
Det är det enda du har lärt mig, att förlita sig på andra gör ont.
Det är nästan ingen som tror att du kan ha sån inverkan på mig, just för att jag aldrig pratar om dig, eller med dig. Att jag aldrig träffar dig. Det är inte heller någon som förstår varför jag är så kall mot dig.
För det är ingen som vet, vet exakt vad låtit mig gå igenom, vad du låtit mig hört.
Ingen som förstår varför jag får panik när någon höjer rösten, varför hela jag skakar när någon bråkar.
Ingen som förstår, ingen som vet, utom jag. Utom du.
Du tror jag glömt, men jag minns allt.

Emotionless - Good Charlotte
, lyssna, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0